خبر دو تابعیتی بودن نصرالله سجادی تکذیب شد

خبر دو تابعیتی بودن نصرالله سجادی تکذیب شد

سایت رسمی برنامه نود- اواسط اسفندماه 95، دکتر نصرالله سجادی معاون سابق ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان از این وزارت رفت.

به گزارش سایت نود، او که در دوران محمود گودرزی معاون ورزش قهرمانی وزیر ورزش وقت بود با حضور وزیر جدید یعنی مسعود سلطانی فر هم در سمتش باقی ماند. دکتر سجادی تقریبا 5 ماهی معاون سلطانی فر بود.

زمانی که خبر انتصاب محمدرضا داورزنی رئیس سابق فدراسیون والیبال به جای دکتر سجادی منتشر شد، بازار اخبار کلان و مهم کشور درباره دو تابعیتی ها و بازنشسته ها در بدنه اجرایی کشور و ماجراهای مربوط به آنها حسابی داغ بود و چون رفتن سجادی از وزارت ورزش و جوانان در فضای آن روزها اتفاق افتاد، در برخی رسانه ها و فضای مجازی گمانه زنی هایی انجام شد که ممکن است نصرالله سجادی دو تابعیتی باشد و دلیل اصلی رفتن او از وزارت ورزش به ماجرای دو تابعیتی ها مربوط است. این گمانه زنی در سایت نود هم مثل دیگر سایتها و رسانه ها بازنشر شد.

پس از این ماجرا خبردار شدیم دو تابعیتی بودن دکتر نصرالله سجادی کاملا شایعه بوده و این خبر تکذیب می شود و دکتر نصرالله سجادی که در حال حاضر در دانشگاه تدریس می کند و مشاور معاونت ورزش دانشگاه آزاد است، تابعیت مربوط به کشور کانادا را ندارد.  

در پایان لازم است تاکید کنیم اگر در همان روز انتشار خبر، خود دکتر سجادی یا نزدیکانشان با سایت نود تماس می گرفتند، همان زمان خبر را تکذیب می کردیم تا این شایعه پس از 5 ماه تکذیب نمی شد.