نگاهی به آخرین شرایط پیکان و سیاه‌جامگان

نگاهی به آخرین شرایط پیکان و سیاه‌جامگان

پیکان در شرایطی روز گذشته مقابل میهمان خود سیاه جامگان به تساوی دست یافت که مجید جلالی در فکر بازی دادن به جوانان کم نام نشان تیمش بود و میثاقیان در فکر تثبیت جوانان و ترکیب تیم خود.

به گزارش "ورزش‌سه"،  دو تیم پیکان و سیاه جامگان روز گذشته در ورزشگاه پیکان شهر به مصاف هم رفتند که در پایان تساوی یک بر یک حاصل کار دو تیم بود. یونس شاکری خرید جدید سیاه جامگان روی یک ارسال از سمت چپ خط دفاعی پیکان که با یک ضد حمله به دست آمده بود، گل اول بازی را به ثمر رساند و گل تیم سیاه جامگانی را دقایقی پیش از پایان نیمه اول ابوالفصل رزاق پور جوان تیم پیکان به ثمر رساند. نگاهی به ترکیب دو تیم نشان می داد که مجید جلالی و اکبر میثاقیان تفکرات متفاوتی را در این دیدار دوستانه جستجو کردند.

مجید جلالی که دو روز قبل در اصفهان به مصاف سپاهان رفته بود، سعی کرد به بازیکنان اصلی خود استراحت دهد و بیشتر بازیکنان جوان خود را در این دیدار دوستانه محک زد؛ البته بازیکنانی نظیر مهران موسوی و  بختیار رحمانی هم از ابتدا در این دیدار دوستانه توسط سرمربی پیکان در ترکیب اصلی قرار گرفتند، تا با ترکیب و سیستم مورد استفاده ی تیم آشنا شوند و هر چه بیشتر با نحوه ی بازی پیکانی‌ها آشنا شوند.

در سوی مقابل اکبر میثاقیان که تیمی جوان با بودجه ای کم را مهیای لیگ هفدهم کرده، با تمام پتانسیلی که داشت در این دیدار به میدان رفت تا ترکیب خود برای بازی های رسمی که از 5 مرداد آغاز می شود را مورد محک قرار دهد. در این دیدار بیشتر توجه سرمربی سیاه جامگان معطوف به شناسایی پتانسیل بازیکنانی فعلی در شرایط یک مسابقه جدی بود و حفظ نظم و سازماندهی تیمی در اولویت کارهای تیمی شاگردان میثاقیان قرار داشت. از همین رو بود که حسین بادامکی بازیکن با تجربه ی مشهدی ها تا آخرین دقایق بازی در زمین مسابقه حضور داشت.

پیکان و سیاه جامگان اهداف متفاوتی را برای لیگ هفدهم جستجو می‌کنند؛ مجید جلالی که فصل گذشته نتایج درخشانی همراه با پیکان کسب کرد، در فکر تکرار نتایج سال گذشته علیرغم از دست دادن دو مهره ی کلیدی خود یعنی گادوین منشا و سیامک نعمتی است. آنها فصل قبل را با رتبه ی ششم تمام کردند و فصل جدید در آرزوی تکرار نتایج فصل قبل و حتی نتایجی بهتر و کسب سهمیه آسیایی هستند. در سوی دیگر سیاه جامگان اما با توجه به شرایط دشواری که طی دو سال اخیر تجربه کرده و در هفته ی پایانی از سقوط گریخته با اکبر میثاقیان آرزوی حضور در رتبه های میانی جدول و فرار از منطقه ی سقوط را در دستور کار خود دارد.