هوگو سانچز: خامس رودریگز شخصیت بازی در رئال مادرید را نداشت

هوگو سانچز: خامس رودریگز شخصیت بازی در رئال مادرید را نداشت

وبسایت رسمی برنامه نود -  هوگو سانچز، بازیکن مکزیکی اسبق رئال مادرید و اتلتیکو در مورد مسائل مختلف نظیر پیوستن خامس به بایرن صحبت کرد.

به گزارش وبسایت نود، مهاجم اسبق تیم ملی مکزیک که اخیراً 59 ساله شده، در مورد احتمال جدایی آلوارو موراتا از رئال مادرید گفت:

امیدوارم که اجازه جدایی او را ندهند. مسلماً به عنوان بازیکن ترجیح می دهد بیشتر بازی کند تا آن که روی نیمکت بنشیند به خصوص آن که جام جهانی در پیش است و می خواهد در تیم ملی اسپانیا فیکس باشد.

وی که در روز تولدش با رادیو مارکا صحبت می کرد، از این که با کریستیانو رونالدو مقایسه شود ابراز خرسندی کرد:

دوست دارم که در یاد و خاطره مردم اسپانیا باشم، حتی اگر این یادآوری به خاطر مقایسه شدنم با کریستیانو رونالدو باشد خوب است.

سانچز در مورد جدایی خامس از رئال مادرید گفت:

انتقالش به بایرن مونیخ عجیب نیست چرا که در نهایت باید از رئال مادرید می رفت. او نتوانست خودش را به زیدان ثابت کند تا در همه بازی ها مورد اعتماد قرار گیرد. خامس همیشه باید عالی می بود نه این که در یک بازی خوب باشد و در بازی دیگر نه. او شخصیتش را داشت و باید بهتر ظاهر می شد. برای حضور در رئال مادرید همیشه باید بهترین باشی.

بازیکن مکزیکی اسبق رئال مادرید در مورد احتمال خرید امباپه توسط تیم سفیدپوش مادریدی بیان کرد:

رئال مادرید همیشه خریدهای خاصی انجام می دهد و امباپه بازیکن خاصی است. پرز و زیدان باید در این باره تصمیم بگیرند. مسلما اگر من پول داشتم او را می خریدم (می خندد).

و در نهایت راجع به انتقال تئو هرناندز از اتلتیکو مادرید به رئال مادرید هم گفت:

کاری که او کرد عادی است و نباید مورد انتقاد قرار گیرد.

1140