نوستالژی/ ده سال بعد از اولین گل ملی سیدجلال؛ قلعه نویی جام ملت های آسیا را با پیروزی آغاز کرد

نوستالژی/ ده سال بعد از اولین گل ملی سیدجلال؛ قلعه نویی جام ملت های آسیا را با پیروزی آغاز کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - ده سال پیش در چنین روزی تیم ملی فوتبال کشورمان با هدایت امیر قلعه نویی کار خود را در جام ملت های آسیا 2007 آغاز کرد.

به گزارش وب سایت نود، تیم ملی فوتبال کشورمان در جام ملت های آسیا 2007 که به میزبانی چهار کشور مالزی، ویتنام، تایلند و اندونزی برگزار شد، در گروه سوم در کشور مالزی با تیم های ازبکستان، چین و مالزی همگروه بود. در تاریخ 21 تیرماه ایران اولین بازی خود را برابر ازبکستان انجام داد و در همان دقایق ابتدایی با گل به خودی رحمان رضایی شوکه شد و نیمه اول را بازنده به رختکن رفت. اما در نیمه دوم، سیدجلال حسینی مدافع تیم کشورمان در هشتمین بازی ملی خود موفق شد اولین گل ملی اش را روی ارسال کرنر و ضربه سر به ثمر برساند. در حالیکه تنها 12 دقیقه تا پایان بازی وقت مانده بود، جواد کاظمیان بار دیگر دروازه ازبکها را باز کرد تا ایران اولین گام در جام ملت های آسیا را محکم برداشته و برابر ازبکستان پیروز شود.

در آن روز سیدجلال حسینی فقط 8 بازی ملی و یک گل زده داشت؛ اما حالا پس از یک دهه، تعداد بازی های ملی او از مرز 100 هم گذشت و به باشگاه های صدتایی ها پیوست. سیدجلال حسینی آخرین گل خود در بازی های ملی را هم برابر ازبکستان در بازی رفت مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه به ثمر رساند. تک گل حسینی در این بازی سه امتیاز حساس و حیاتی را برای ایران به ارمغان آورد. 

2081