با هیولاهای پشت پرده فوتبال بیشتر آشنا شوید؛ دو سوپر ایجنت و تیم هایی به قیمت حدود 1/5 میلیارد یورو!

با هیولاهای پشت پرده فوتبال بیشتر آشنا شوید؛ دو سوپر ایجنت و تیم هایی به قیمت حدود 1/5 میلیارد یورو!

وبسایت رسمی برنامه نود - مسئولیت اکثر نقل و انتقالات بزرگ و گران قیمت دنیای فوتبال در چند سال اخیر به واسطه دو مرد بوده است؛ ژرژ مندز و مینو رایولا که بزرگترین معاملات را به انحصار خود در آورده اند.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، با انتقال 85 میلیون یورویی روملو لوکاکو به منچستر یونایتد، ایجنت ایتالیایی یکی دیگر از معاملات گران قیمت دنیای فوتبال را ترتیب داد، اما ترکیب منتخب نقل و انتقالات گران قیمت دو مدیر برنامه، به چه صورت خواهد بود؟

ژرژ مندز با 865 میلیون یورو:

از طریق شرکت 'Gestifute'، مندز پشت چند معامله بزرگ دنیای فوتبال بوده و گاهی اوقات یک بازیکن را چندین بار با مبالغ هنگفت جابجا کرده است که از جمله آنها آنخل دی ماریا با مجموع 179 میلیون یورو، خامس رودریگز با 128 میلیون یورو، کریستیانو رونالدو با 113 میلیون یورو و فالکائو با 103 میلیون یورو هستند.

مینو رایولا با 583 میلیون یورو:

سوپر ایجنت ایتالیایی هم در دو تابستان گذشته دو نقل و انتقال بزرگ و گران قیمت انجام داده است: پل پوگبا و روملو لوکاکو دو بازیکنی هستند که در مجموع با 190 میلیون یورو راهی منچستر یونایتد شده اند.

زلاتان ایبراهیموویچ هم در مجموع 169 میلیون یورو برای رایولا در آمد داشته، ماریو بالوتلی و هنریک مخیتاریان با 69 میلیون یورو جزو نقل و انتقالات گران قیمت با مسئولیت رایولا بوده اند.

1771