دنی آلوز بار دیگر مدیران بارسلونا را به دروغ گویی متهم کرد

دنی آلوز بار دیگر مدیران بارسلونا را به دروغ گویی متهم کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - پس از اینکه جوزپ ماریا بارتومئو اعلام کرد دنی آلوز به دلایل شخصی بارسلونا را ترک کرد این بازیکن بار دیگر رئیس بارسلونا را به دروغ گویی متهم کرد.

به گزارش وبسایت برنامه نود، دنی آلوز فصل گذشته با قراردادی آزاد از بارسلونا به یووه پیوست و پس از آن بارها اعلام کرد علت ترک بارسلونا درگیری هایی بوده است که با بارتومئو و کادر مدیریتی او داشته است. با این وجود بارتومئو در مصاحبه ای که با Diario Sport داشت در این خصوص گفت آلوز به دلایل شخصی بارسلونا را ترک کرد با این وجود آلوز با اشاره به این حرف بارتومئو در توئیتر شخصی خود نوشت این حرف یک دروغ است. بارتومئو در این مصاحبه گفته بود:

دنی آدم دوست داشتنی است و با همه افراد برخورد خوبی دارد. اما او به دلایل شخصی ما را ترک کرد. با این وجود او نباید چنین رف هایی را در خصوص کادر مدیریتی بارسا می زد.

آلوز در مصاحبه ای که در ماه فوریه با ABC داشت اعلام کرده بود مدیران بارسا افرادی نادرست و نا سپاس هستند. وی همچنین اعلام کرده بود مدیران بارسا به او بی احترامی کرده اند که این مسئله نقش مهمی در انتقال او به یووه داشته است:

در زمین مدیران بارسا بازی کردم و قراردادی را امضا کردم که به من اجازه می داد به صورت بازیکن آزاد از بارسا جدا شوم. افرادی که امروز بارسلونا را هدایت می کنند هیچ ایده ای ندارند که چگونه به بازیکنان خود احترام بگذارند و از آن ها حمایت کنند.

با این که شایعاتی مبنی بر پیوستن آلوز به پاریسن ژرمن به گوش می رسد اما بنا بر گزارش وبسایت ESPN منچستر سیتی شانس نخست را دارد تا این بازیکن را به خدمت بگیرد. پس از ایمکه آلوز قرارداد خود با یووه را فسخ کرد سیتی تیمی بود که بخت نخست را داشت تا او را به خدمت بگیرد با این وجود نشریه L’Equioe اعلام کرد پاریسی ها نیز برای به خدمت گرفتن او پیشنهاد داده اند. سیتی که در بازار نقل و انتقالات در پی مدافع راست مستحکمی است امیدوار خواهد بود تا آلوزی که به صورت مخفیانه در جزیره ایبیزا ازدواج کرده است به این تیم بپیوندد. با این وجود بنجامین مندی از موناکو و واکر تاتنهام گزینه هایی هستند که سیتی در پی به خدمت گرفتن آن ها است.

1899