اتفاق ویژه/ علیرضا اسدی به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال به سوییس می رود!

اتفاق ویژه/ علیرضا اسدی به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال به سوییس می رود!

وب سایت رسمی برنامه نود- در حالیکه برخی خبرها حاکی از آن بود که علیرضا اسدی دبیرکل برکنار شده فدراسیون فوتبال نمی خواهد برای دفاع در پرونده مناقشه برانگیز ایران و عربستان به سوییس برود، اما دیروز مهدی تاج اعلام کرد که اسدی به عنوان مشاور عالی به سوییس خواهد رفت.

به گزارش سایت نود، البته در خبرها داشتیم که یک هیات 7 نفره قرار بوده به سوئیس بروند اما پیگیری های سایت نود نشان می دهد که به همراه اسدی، امیر صدیقی، برادر علی صدیقی مدیرکل امور اداری فدراسیون فوتبال به سوییس خواهد رفت تا از ایران در پرونده عربستان، بر سر اعطای میزبانی ها دفاع کنند.

البته دفاعیات ایران به دادگاه بین المللی CAS ارائه شده و این دادگاه قرار است در پایان آخرین روند دادرسی در این باره تصمیم گیری کنند.

نکته جالب و البته عجیب این ماجرا هم حضور اسدی به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال در فیفا و دادگاه بین المللی CAS است و این در حالی است که او صبح روز شنبه از سمتش برکنار شد. هر چند تاج می گوید او به عنوان مشاور عالی در جلسه حاضر می شود اما علیرضا اسدی به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال و نماینده مستقیم ایران در این پرونده به سوییس خواهد رفت و قبلا به عنوان دبیرکل به دادگاه معرفی شده و در این شرایط امکان تعویض عنوانش وجود ندارد.

محمد رضا ساکت سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال هم اعلام کرده که این ماموریت یعنی حضور اسدی در دادگاه بین المللی CAS برای اسدی تعریف شده است.

به نظر می رسد این روزها، علیرضا اسدی در داخل کشور مشاور عالی رئیس فدراسیون است و دبیر کل نیست اما برای خارجی ها فعلا دبیرکل به شمار می رود!

داستان استعفای اسدی هم هنوز نامشخص است، او قبل از برکناری در گفت و گو با رادیو ایران اعلام کرده بود استعفا نداده است اما پس از برکناری، درباره استعفا و حتی همین سفرش به سوییس سکوت عجیبی کرده است. شاید قرار بوده اسدی پس از برگزاری جلسه دفاعیه دادگاه بین المللی CAS از سمتش برکنار شود اما اتفاقهای پنجشنبه شب شرایط را تغییر داده است.