گزارش تصویری؛ تساوی پرگل سپیدرود و سایپا 

گزارش تصویری؛ تساوی پرگل سپیدرود و سایپا 

دو تیم سپیدرود رشت و سایپا تهران در یک مسابقه دوستانه در زمین دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان به تساوی 2 بر 2 دست یافتند. 

به گزارش "ورزش سه"،  گل‌های سپیدرود را میعاد یزدانی در دقیقه 7 و محمد لطفی در دقیقه 32 به‌ثمر رساندند و گل‌های سایپا  را رضا علی یاری در دقیقه 58 و محمد عباس‌زاده در دقیقه 77 وارد دروازه سپیدرود کردند.

در این بازی که از ساعت 18:15 دقیقه و در یک هوای نیمه ابری و با حضور بیش از 2 هزار تماشاگر برگزار شد، سیدمحسن حسینی در دقیقه 66 از تیم سپیدرود از داور کارت زرد دریافت کرد.

این مسابقه سومین بازی دوستانه سپیدرود در پیش از فصل بود و سرخ پوشان موفق شدند تا تیم ملی دانشجویان و پیکان تهران را مغلوب خود کنند.

سایپا که از روز جمعه در اردوی آماده‌سازی رامسر به‌سر می‌برد، عصر روز گذشته خود را برای این مسابقه به رشت رساند و در پایان مسابقه با تیم سپیدرود رشت 2 بر 2 مساوی کرد.

این مسابقه در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان برگزار شد و خیلی جای تعجب نداشت که بانوان دانشجوی تربیت بدنی که در دانشگاه حضور داشتند، تماشاگران ویژه این مسابقه باشند. 

این مسابقه در یک کمپ دانشگاهی در فاصله ای دور تا داخل شهر رشت برگزار شد، اما همچنان هواداران زیادی از این مسابقه استقبال کردند و تمام جایگاه هواداران و فضای اطراف زمین پر از هواداران مشتاق بود.

(عکس ها از: سید احمد کیایی)