آنچلوتی: چالهان اوغلو به سرعت با سری آ هماهنگ خواهد شد

آنچلوتی: چالهان اوغلو به سرعت با سری آ هماهنگ خواهد شد

وبسایت رسمی برنامه نود - کارلو آنچلوتی با اعلام اینکه چالهان اوغلو به سرعت در میلان جا خواهد افتاد و با این تیم هماهنگ خواه شد بخشید افزود دوناروما باید در میلان بماند.

به گزارش وبسایت نود، کارلو آنچلوتی در مصاحبه ای که با نشریه Corriere dello Sport داشت در خصوص باشگاه سابق خود میلان صحبت کرد:

میلان نیاز داشت تا تغییرات گسترده ای در تیمش بدهد و آن ها در پنجره نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشتند. آن ها نیاز نداشتند تا برای یک بازیکن 100 میلیون یورو بپردازند و باید این مبلغ را برای چند بازیکن خرج می کردند تا به بخش های مختلف ترکیب خود سامان بدهند. و این همان چیزی است که آن ها انجام داده اند. چالهان اوغلو به زودی در میلان جا خواهد افتاد و به این تیم نظم خواهد بخشید چرا که بوندس لیگا کاملا شبیه به سری آ است. تا پیش از اینکه او مصدوم شود در لورکوزن عملکرد درخشانی داشت.

با اینکه روسونری خریدهای خوبی داشته است مشکلاتی در خصوص تمدید قرارداد دوناروما داشت با این وجود به نظر می رسد این تیم با این بازیکن برای تمدید قرارداد به توافق رسیده است:

تصمیم او درست بود چرا که او باید در میلان می ماند. میلان باشگاهی است که او در آنجا رشد کرده است و باید قرارداد خود را با این تیم تمدید می کرد. امیدوارم او به همراه روسونری قهرمانی های متعددی کسب کند، همچنین مخصوصا کشور ایتالیا روی او حساب ویژه ای دارد تا جای جی جی بوفون را پر کند.

1899