چلسی مذاکراتش را با رئال مادرید برای جذب موراتا آغاز کرد

چلسی مذاکراتش را با رئال مادرید برای جذب موراتا آغاز کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - چلسی به دنبال خرید موراتا است.

به گزارش وبسایت نود، بعد از ناکامی در جذب لوکاکو و انتقال این مهاجم بلژیکی به منچستریونایتد، سران چلسی به دنبال خرید موراتا هستند. این در حالی است که انتظار می رود کاستا چلسی را ترک کند و در این شرایط خرید یک مهاجم طراز اول، قطعی و ضروری به نظر می رسد.

گزینه اول کونته، موراتا مهاجم رئال مادرید است که فصل قبل هم مورد توجه چلسی قرار داشت، این بازیکن تا همین چند روز قبل با منچستریونایتد به توافق رسیده بود ولی رئال مادرید حاضر به پایین آمدن از مبلغ در خواستی خود برای موراتا نشد و یونایتد هم توجه اش را به سمت لوکاکو معطوف کرد.

اسکای ایتالیا گزارش داده است جمعه شب چلسی مذاکرات با رئال مادرید را برای جذب موراتا آغاز کرده است. این مهاجم اسپانیایی به دلیل فرصت کم بازی، به دنبال ترک رئال مادرید است.

البته آ اس اخیراً اعلام کرده بود که رئال مادرید هنوز هم برای فروش موراتا ۹۰ میلیون یورو می خواهد و موضعش در قبال این مهاجم اسپانیایی تغییر نکرده است، رئال مادرید قصد ندارد مهاجم ملی پوش خود را ارزان بفروشد و استدلال آن ها این است که نیازی به فروش وی ندارند و اگر تیمی خواستار این بازیکن است باید ۹۰ میلیون یورو پرداخت کند. رئال مادرید از عملکرد موراتا در فصل گذشته راضی است و با رقمی کمتر از ۹۰ میلیون یورو + افزونه های قرارداد، راضی به فروش موراتا نمی شود.

1878