وراتی بخاطر گفته های مدیر برنامه هایش از باشگاه پاریسن ژرمن عذرخواهی کرد

وراتی بخاطر گفته های مدیر برنامه هایش از باشگاه پاریسن ژرمن عذرخواهی کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - مارکو وراتی از پاریسن ژرمن به دلیل سخنان تند مدیر برنامه هایش عذرخواهی کرد و آن سخنان را اشتباهی بزرگ خواند.

به گزارش وبسایت نود، دوناتو دی کمپلی، ایجنت مارکو وراتی اعلام کرده بود موکلش در زندان ناصر الخلایفی قرار دارد و این باشگاه اجازه خروج از پاریسن ژرمن را به این بازیکن نمی دهد. با این وجود پس از این اظهارات مارکو وراتی در پیام ویدئویی که در وبسایت پاریسن ژرمن منتشر شد از این باشگاه عذرخواهی کرد:

روزهای سختی را پشت سر گذاشتم، سخنان مدیر برنامه هایم را شنیدم اما باید بگویم که این سخنان، سخنان من نیستند و آن چیزی نیستند که من فکر می کنم. باید از همه هواداران، مدیر باشگاه و اعضای باشگاه بخاطر این سخنان عذرخواهی کنم. از اینکه اینجا هستم خوشحالم و آماده ام که دوباره با پاریسن ژرمن فصل را شروع کنم و می دانم که باشگاه به من ایمان دارد، بار دیگر از همه عذرخواهی می کنم. به باشگاه احترام زیادی می گذارم چرا که با کمک این باشگاه به بازیکنی تبدیل شده ام که اکنون هستم. بخاطر این مسئله بسیار ناراحتم و آن سخنان سخنان من نبودند. اشتباه بزرگی انجام داده ام و امیدوارم دیگر چنین اشتباهی رخ ندهد. در حال حاضر بار دیگر به کار خودم تمرکز کرده ام و امیدوارم بتوانم مانند همیشه به باشگاه کمک کنم.

1899