پیام احساسی تراشتگن برای کارل ایکم: ایمان دارم که می توانی سرطان را شکست بدهی

پیام احساسی تراشتگن برای کارل ایکم: ایمان دارم که می توانی سرطان را شکست بدهی

وبسایت رسمی برنامه نود - مارک آندره تراشتگن قدرت مبارزه با سرطا را برای کارل ایکمی که با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کند آرزو کرد.

به گزارش وبسایت نود، طی آزمایشات صورت گرفته مشخص شد دروازه بان نیجریه ای تیم ولورهمپتون با سرطان دست و پنجه نرم می کند و باید تحت شیمی درمانی قرار بگیرد. ستارگان دنیای فوتبال چون دخیا و کاسیاس نیز با ارسال پیام های مختلف حمایت خود را از او اعلام کردند. با این وجود تراشتگن در صفحه فیس بوک خود با انتشار پیامی احساسی از مردم خواست تا سلامتی که به آن ها اعطا شده است را قدر بدانند و توان مقابله با این بیماری را برای ایکم آرزو کرد:

امروز از بیماری ایکم اطلاع پیدا کردم و متوجه شدم او از سرطان حاد رنج می برد، هرگز او را ملاقات نکرده ام اما این موضوع شدیدا من را تحت تاثیر قرار داد و قلبم را به درد آورد. نمی توانم ارزش سلامتی را آنگونه که باید و شاید توضیح بدهم. در ورزش، سلامتی برای ورزشگاران به معنای همه چیز است. وقتی در زمین بازی به میدان می رویم سلامت ما روی عملکرد ما تاثیر مستقیم دارد. من همیشه سعی می کنم تا در بهترین وضعیت بدنی قرار داشته باشم، قندم را چک می کنم و سعی می کنم همه چیز را بررسی کنم تا مشکلی وجود نداشته باشد. همیشه سلامتی برایم نقش مهم دارد و هرگز  مصدومیت را برای هیچ بازیکنی نمی خواهم. مخصوصا وقتی این مصدومیت و بیماری جدی باشد، این بیماری حسی بسیار بد به همراه دارد. اما بدتر از بیماری و مصدومیت آن است که باید بخاطر آن کاری را که عاشقانه دوست دارید کنار بگذارید. فهمیدن این مسئله اندکی پیچیده است و واقعیتی دردناک است.

تراشتگن همچنین در ادامه در این خصوص افزود:

وقتی مصدومیت و بیماری، بیماری خطرناکی چون سرطان باشد من چیزی برای گفتن ندارم، نمی دانم چه چیزی باید بگویم. برای کارل و خانواده اش تمامی توان ممکن را آرزو می کنم. مطمئنم باشگاه، هم تیمی های او و نیز تمامی هواداران در کنار او خواهند بود. اینکه با هم متحد باشیم اهمیت بالایی دارد و من هم تمامی حمایت هایی که می توانم انجام بدهم را ارائه خواهم داد. امیدوارم او بتواند مانند تمامی دروازه بانان با این بیماری نیز با آرامش و ذهنی مثبت مبارزه کند. به اینکه می توانی بر این بیماری غلبه کنی اعتماد دارم کارل، قوی و شجاع باش.

1899