منچستریونایتد هنوز هم دایر را می‌خواهد

منچستریونایتد هنوز هم دایر را می‌خواهد

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستریونایتد هنوز از جذب دایر ناامید نشده است.

به گزارش وبسایت نود، تلگراف نوشته است منچستریونایتد هنوز هم از جذب اریک دایر ناامید نشده و تلاش هایش برای جذب هافبک ملی پوش اسپرز ادامه دارد. این در شرایطی است که پیش تر گفته می شد یونایتد ماتیچ را برای پست هافبک دفاعی درنظر گرفته و با این بازیکن به توافق رسیده ولی حالا شاید با توجه به آن که مورینیو، چلسی را در رقابت برای خرید لوکاکو، کنار زد، آبی های لندن راضی به فروش ماتیچ به یونایتد نشوند، ضمن این که نباید فراموش کرد که آبی های لندن با فروش ماتیچ، رقیب خود را در لیگ برتر تقویت می کنند و همین شاید کار انتقال ماتیچ را سخت کند.

در عین حال گفتگوها بین وودوارد و دنیل لوی مدیران دو باشگاه یونایتد و تاتنهام ادامه دارد، و شاید همچون قضیه موراتا، اکنون هم خبر انتقال ماتیچ به یونایتد واقعی نباشد و پشت پرده یونایتد برای جذب دایر تلاش کند. اگرچه تاتنهام میلی برای فروش هیچ یک از ستاره های خود ندارد و قیمتی هم روی ان ها نگذاشته است ولی گفته می شود دنیل لوی با مبلغی در حدود 50 میلیون پوند راضی به فروش دایر خواهد شد.

مورینیو برای تقویت خط هافبک تیمش گزینه هایی مانند ماتیچ و دایر را در نظر گرفته است و در صورت ناکامی، وایگل هافبک دورتموند هم دیگر گزینه مورینیو به حساب می آید.

1878