حقوق مسی در قیاس با ستارگان سایر رشته های ورزشی چگونه است؟

حقوق مسی در قیاس با ستارگان سایر رشته های ورزشی چگونه است؟

وبسایت رسمی برنامه نود -پس از توافق مسی با بارسلونا، میزان حقوق دریافتی این بازیکن مورد نظر قرار گرفت و استفن کری، فرناندو آلونسو و فلوید میودر از جمله ورزشکارانی هستند که حقوق آن ها را در قیاس با مسی مورد قیاس قرار خواهیم داد.

به گزارش وبسایت نود، پس از اینکه لیونل مسی قرارداد خود را با باشگاه بارسلونا تمدید کرد او حقوقی برابر با 500 هزار پوند در هفته دریافت خواهد کرد، بدین ترتیب او از رقیب خود کریستیانو رونالدو حقوقی بیشتر دریافت خواهد کرد. اما شاید این سوال به وجود بیاید که حقوق مسی در بین سایر ورزشکاران سایر رشته ها چگونه خواهد بود. در بررسی که خواهیم داشت نگاهی خواهیم داشت به میزان حقوق ستارگان و پر در آمد ترین ورزشکاران سایر رشته های ورزشی:

استفن کری از NBA:

دو بار برنده عنوان بهترین بازیکن فصل NBA نخستین بازیکنی بوده است که رکورد 200 میلیون دلار را شکسته است، این بازیکن روکی که سال 2012 قراردادی 5 ساله به ارزش 201 میلیون یورو را با وریرز امضا کرد حقوقی برابر با 648877 پوند در هفته دریافت می کند.

کلایتون کرشاو ازMLB :

بازیکن لوس آنجلس داجرز با قراردادی که سال 2014 با این تیم به امضا رساند به طور هفتگی 495 هزار پوند دریافت خواهد کرد تا بهترین حقوق را در میان بازیکنان شاغل در MLB داشته باشد.

درک کار از NFL:

قرارداد این بازیکن با اوکلند رایدرز حقوقی برابر با 403هزار پوند در هفته را برای وی در پی داشته است. بدین ترتیب او حقوقی بسیار کمتر از کری و مسی دریافت می کند.

فرناندو آلونسو از فرمول1:

به شکل عجیبی باید بگوییم قهرمان 3 دوره از این مسابقات، لوییز همیلتون بیشترین حقوق را در میان ورزشکاران شاغل در این مسابقات کسب نمی کند. بیشترین حقوق را در این مسابقات فرناندو آلونسویی کسب می کند که سالانه 40 میلیون دلار برابر با 645 هزار پوند به صورت هفتگی دریافت می کند.

ویرات کولی از IPL:

کاپیتان کریکت هند به نظر می رسد سال 2017 2.5 میلیون دلار از رویال چلنجرز دریافت کرده است، هرچند که به نظر می رسد این رقم بسیار کمتر از سایر ورزشکاران است اما باید این مسئله را در نظر گرفت که او در سال 2017 تنها 10 بار برای این تیم به میدان رفته است و بنابراین او حقوقی هفته ای 193 هزار پوند دریافت کرده است.

فلوید میرودر جونیور از مسابقات بوکس:

این بوکسور که لغب پول دارد با پیروزی مقابل پاکوییائو در سال 2015 رقمی برابر با 230 میلیون پوند به دست آورد، این بدان معناست که او 4.951.839 پوند در هر دقیقه کسب کرده است یا به عبارت دیگر رقمی بالاتر از 82 هزار پوند در هر ثانیه از رقابتی که انجام داده است.

با این تفاسیر مسی با اختلاف بسیار درآمدی کمتر از این بوکسور خواهد داشت.

در بین فوتبالیست ها- رونالدو، توز و لاوزی:

کریستیانو رونالدو پس از پرداخت مالیات رقمی برابر با 424 هزار پوند در هفته در آمد دارد در حالیکه توز درآمد هفتگی 634 هزار پوند از شانگهای شنهوا دارد. با این وجود شنیدن رقم در آمد لاوتزی تعجب همگان را در پی خواهد داشت چرا که او درآمد ماهیانه ای به ارزش 798 هزار پوند دارد.

1899