بازارگرمی بازیکنان به اسم ملی‌پوش پایه

بازارگرمی بازیکنان به اسم ملی‌پوش پایه

باشگاه‌های لیگ‌برتری در حالی فعالیت خود در نقل و انتقالات را مدت‌هاست آغاز کردند که خبرهای زیادی در مورد جذب ملی‌پوشان رده‌های مختلف به این باشگاه‌ها شنیده می‌شود. 

به گزارش "ورزش سه"، با شروع فصل نقل و انتقالات هر روز اخبار مختلفی در مورد اینکه یک بازیکن ملی‌پوش رده جوانان و نوجوانان با یک باشگاه قرارداد امضا کرده است به گوش می‌رسد؛ ولی دقیقا کسی نمی‌داند که این بازیکنان در کدام رده ملی‌پوش هستند و با چه سابقه‌ای با این بازیکنان قرارداد امضا کرده‌اند.

هرچه از زمان فصل نقل و انتقالات می‌گذریم بازیکنان بیشتری به اسم سابقه حضور در تیم جوانان و نوجوانان با باشگاه‌ها قرارداد امضا می‌کنند در حالی که آنها هرگز عضو تیم پایه در رده‌های جوانان و نوجوانان نبوده‌اند. 

از بین بازیکنانی که هم اکنون جابه جا شده‌اند، ابوالفضل رزاق‌پور و شهسواری به پیکان رفته‌اند، مهدی قائدی با استقلال قرارداد امضا کرده است، طاها شریعتی از تیم نوجوانان به سایپا رفته است، شاهین عباسیان از تیم جوانان به پرسپولیس رفته است، محمدمهدی مهدی‌خانی و محمدرضا آقاجانپور از تیم جوانان به پدیده رفته‌اند و البته سینا خادم‌پور که قرار بود به استقلال بیاید مجبور شد به نفت‌تهران برگردد و آبی‌ها نتوانستند این بازیکن ملی‌پوش رده جوانان را جذب کنند. 

با این شرایط بازیکنانی که به اسم بازیکن ملی‌پوش رده پایه با تیم‌های لیگ‌برتری قرارداد امضا می‌کنند، به هیچ عنوان سابقه ملی ندارند و احتمالا عنوان شدن اسم آنها تنها بازارگرمی برای بالارفتن قیمت یا بهتر شدن موقعیتشان در تیم مقصد است.