مارادونا: وقتی اینسینیه رکورد گلزنی من را شکست می تواند شماره 10 ناپولی را بپوشد

مارادونا: وقتی اینسینیه رکورد گلزنی من را شکست می تواند شماره 10 ناپولی را بپوشد

وبسایت رسمی برنامه نود - ناپولی به افتخار حضور مارادونا در این تیم سال 2000 پیراهن شماره 10 خود را بازنشسته کرد اما آیا لورنزو اینسینیه می تواند باعث شود تا مسئولین این تیم نظر خود را تغییر دهند؟

به گزارش وبسایت نود، مارادونا اعلام کرد اینسینیه در زمانی می تواند شماره 10 این باشگاه را به تن کند که رکورد گلزنی او برای ناپولی را بشکند. این شماره در سال 2000 به افتخار مارادونایی که برای این تیم 115 بار گلزنی کرده بود بازنشسته شد. با این وجود درخشش اینسینیه در این تیم باعث شده بود تا شک و گمانی به وجود بیاید که ایا او لایق پوشیدن شماره 10 است یا خیر با این وجود مارادونا با شوخی در این خصوص به صورت ویدئو کنفرانس در مراسم اهدای شهروندی افتخاری شهر ناپولی به او گفت:

اگر او گل های بیشتری از من به ثمر رساند می تواند شماره 10 را بپوشد. فکر می کنم آن ها می توانند در فصل آینده برای قهرمانی در سری آ رقابت کنند به شرطی که در مقاطعی که نباید امتیاز از دست بدهند، تمامی امتیازات ممکن را کسب کنند. آن ها در فصل گذشته در مقاطع حساس امتیاز های حساسی را از دست دادند و در غیر این صورت می توانستند به مقام قهرمانی برسند. فکر می کنم زمان مناسبی برای ساری، اینسینیه، رینا، مرتنس و سایر بازیکنان ناپولی است که سری ا را فتح کنند. نسل های مختلفی از زمان بازی های من در زمین بازی حاضر شده اند و حالا بسیاری از پدرها باید به سختی به دنبال گل های من باشند تا به فرزندانشان نشان بدهند، حتی کودکان زیادی در ناپولی من را می شناسند که این مسئله باعث افتخار من است.

نزدیک ترین فردی که ممکن است رکورد گلزنی مارادونا برای ناپولی را بشکند همشیکی است که 3 گل با این بازیکن فاصله دارد، او در این خصوص افزود:

امیدوارم او موفق شود این رکورد را جابجا کند چرا که رکوردها برای شکسته شدن هستند. امیدوارم او گل های فراوانی به ثمر برساند و به ناپولی کمک کند و من هم به او تبریک بگویم.

1899