نارضایتی مورینیو از عملکرد منچستریونایتد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی

نارضایتی مورینیو از عملکرد منچستریونایتد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی پرتغالی یونایتد از شرایط تیمش در بازار نقل و انتقالات کنونی راضی نیست.

به گزارش وبسایت نود، گاردین نوشته است، ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی منچستریونایتد از عملکرد تیمش در بازار نقل و انتقالات تابستانی 2017 راضی نیست. او امیدوار بود بتواند اکثر اهدافش را تا قبل از تور تابستانی در تیمش داشته باشد ولی یونایتد تاکنون فقط لیندلوف را جذب کرده است.

منچستریونایتد یکشنبه آینده تور پیش فصل خود را آغاز خواهد کرد و 16 جولای در اولین بازی پیش فصل، به مصاف لس آنجلس گلکسی می رود. مورینیو تمایل دارد تا برای کسب هماهنگی بیشتر، اکثر خریدهای جدیدش در تور پیش فصل کنار سایر بازیکنان حضور داشته باشند ولی سران یونایتد هنوز در جذب اهداف آقای خاص موفق نشده اند و این مسئله باعث دلخوری مورینیو شده است.

گفته می شود مورینیو سه الی چهار بازیکن دیگر را می خواهد که در صدر فهرست خریدهای او، ماتیچ و موراتا قرار دارند. یونایتد به جذب هر دو بازیکن نزدیک شده است ولی هنوز انتقال این دو نهایی نشده است.

مورینیو بعد از فینال لیگ اروپا چنین گفته بود:

حالا تعطیلات من شروع شد. قصد ندارم هیچ کدام از بازی های ملی دوستانه را ببینم. من خودخواه هستم. فوتبال فعلاً بس است. ماه های سختی را گذراندیم چون مصدومان زیادی داشتیم. سه جام بردیم و به لیگ قهرمانان راه یافتیم. از عملکردم در سخت ترین فصل دوران کاری ام خیلی خوشحالم. مدیر اجرایی باشگاه لیست بازیکنان مدنظرم را دارد. لیستی که بیش از دو ماه پیش تهیه شده است. همه چیز به او و مدیران باشگاه بستگی دارد اما فعلاً به فوتبال اهمیتی نمی دهم. 

1878