ویدال: با سری بالا به شیلی بازمی گردیم؛ کیمیش مرا عصبانی کرد

ویدال: با سری بالا به شیلی بازمی گردیم؛ کیمیش مرا عصبانی کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - ستاره تیم ملی شیلی از سرزنش مدافع این تیم به خاطر شکست مقابل آلمان خودداری کرد.

به گزارش وبسایت نود، آرتورو ویدال پس از شکست ۱-۰ شیلی مقابل آلمان در جام کنفدراسیون ها که روی اشتباه مارسلو دیاز بدست آمد ضمن خودداری از سرزنش این بازیکن عنوان کرد بازیکنان شیلی با سری بالا به خانه باز می گردند. 

ویدال به نقل از fourfourtwo به خبرنگاران گفته:

در فوتبال از این اشتباهات رخ می دهد و شما نمی توانید شرایط را تغییر دهید. تیم شیلی مثل یک خانواده است و اعتبار پیروزی ها به همه می رسد. 

اگر مقابل آلمان پیروز شده بودیم، بهترین تیم دنیا محسوب می شدیم اما الان تیم های زیادی در سطح بالایی هستند. ما هم سعی می کنیم یکی از بهترین تیم ها باشیم. فکر می کنم به خاطر بازی هایی که ارائه کردیم می توانیم با سری بالا به خانه بازگردیم. 

در همه بازی ها به دنبال پیروزی بودیم و فوتبال زیبایی ارائه کردیم. سال بعد به روسیه بازمی گردیم و برای فتح جام جهانی می جنگیم. خوشحالیم که توانستیم به یک فینال دیگر برسیم و امیدوارم که این انگیزه و اشتیاق را حفظ کنیم. شیلی نسل باورنکردنی دارد. امیدواریم به جام جهانی صعود کنیم و به فینال برسیم. 

ویدال همچنین درباره درگیری اش با یاشوا کیمیش که با یکدیگر در بایرن مونیخ همبازی هم هستند گفت:

یک مقدار عصبانی شدم. کاری که او با همبازیانش می کرد را دوست نداشتم. از دست کیمیش عصبانی شدم اما ما با هم در بایرن همبازی هستیم و ۲۰ روز دیگر یکدیگر را می بینیم. 

۲۰۳۱