بودجه 125 میلیون پوندی چلسی برای جذب دو مدافع و یک هافبک

بودجه 125 میلیون پوندی چلسی برای جذب دو مدافع و یک هافبک

وبسایت رسمی برنامه نود - چلسی در آستانه جذب سه بازیکن قرار دارد.

به گزارش وبسایت نود، بعد از فعالیت کمرنگ چلسی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2017، حالا به نظر می رسد که کم کم باید شاهد ورودی های جدید تیم کونته باشیم. تلگراف گزارش داده است آبی های لندن در آستانه جذب ساندرو، باکایوکو و رودیگر با قیمت 125 میلیون پوند قرار دارند. این در شرایطی است که چلسی تاکنون نزدیک به 62 میلیون پوند بابت فروش بازیکنانی نظیر آکه، بگوویچ و ترائوره بدست آورده است.

اگرچه از بازیکنانی نظیر فن دیک، بونوچی و مانولاس برای تقویت خط دفاع چلسی صحبت می شد، ولی اخیراً آبی های لندن برای خرید رودیگر وارد عمل شده اند و به نظر می رسد می توانند با پرداخت حدود 30 میلیون پوند این بازیکن را جذب کنند. ضمن این که احتمالاً زوما هم در این فصل به صورت قرضی چلسی را ترک خواهد کرد.

ساندرو هم فاصله زیادی با چلسی ندارد، اگرچه پاریسن ژرمن هم به جذب این مدافع توانمند، علاقه دارد ولی چلسی نزدیک تر به جذب ساندرو است ولی آن ها باید برای خرید این بازیکن رکورد نقل و انتقالات خود را بشکنند، یوونتوس برای فروش وی حداقل 60 میلیون پوند می خواهد اما به نظر می آید چلسی آماده پرداخت این رقم است.

باکایوکو هم با 35 میلیون یورو راهی چلسی می شود و با تیم لندنی به توافق رسیده، البته با حضور باکایوکو، احتمالاً ماتیچ راهی منچستریونایتد می شود.

البته خریدهای چلسی به اینجا ختم نمی شود، کابایرو قرار است با قراردادی آزاد راهی چلسی شود تا جای بگوویچ را پر کند. لوکاکو هم گزینه اصلی کونته برای تقویت خط حمله چلسی است که البته اورتون برای فروش این بازیکن 100 میلیون پوند می خواهد.

1878