14 کشور خواستار برپایی کمپ خود در سوچی در طول جام جهانی 2018 هستند

14 کشور خواستار برپایی کمپ خود در سوچی در طول جام جهانی 2018 هستند

وبسایت رسمی برنامه نود - سوچی مورد توجه چندین کشور قرار گرفته است.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از ESPN، چهارده کشور علاقه مند هستند تا در تابستان سال آینده برای جام جهانی 2018، کمپ تمرینی خود را در شهر سوچی روسیه برپا کنند. این در شرایطی است که در این شهر، تنها دو کمپ و دو هتل واجد شرایط، در دسترس هستند. شهر سوچی در جام کنفدراسیون ها، چهار بازی را میزبانی کرد.

آلمان یکی از کشورهایی است که قصد دارد اردوی خود را در سال آینده در سوچی برپا کند، سرمربی ژرمن ها نیز از شرایط آب و هوایی و امکانات شهر سوچی تعریف کرده است.

اما فیفا در تلاش است تا از اتفاقاتی که در طول دو جام جهانی اخیر افتاده، جلوگیری کند. در جام های جهانی 2010 و 2014، اکثر کمپ های تمرینی در نزدیکی ژوهانسبورگ و ریو دو ژانیرو قرار داشتند.

یکی از دلایل اصلی علاقه تیم ها به برپایی اردوی خود در سوچی، شرایط آب و هوایی این شهر است. سوچی آب و هوای معتدل و قابل پیش بینی ای دارد که قابل مقایسه با شهرهای شمالی این کشور نیست. میانگین دما در ماه های ژوئن و جولای در سوچی، بین 20 تا 23 درجه است. این در شرایطی است که مسکو، پایتخت روسیه با وجود داشتن 18 کمپ، خیلی طرفدار ندارد، چرا که بسیاری از کشورها، از ترافیک این شهر گله مند هستند.

1878