پیغام موناکو به تاتنهام و آرسنال؛ لمار فروشی نیست

پیغام موناکو به تاتنهام و آرسنال؛ لمار فروشی نیست

وبسایت رسمی برنامه نود - موناکو قصد ندارد لمار را به فروش برساند.

به گزارش وبسایت نود، ایندیپندنت مدعی شده است باشگاه موناکو به سران آرسنال و تاتنهام اعلام کرده توماس لمار فروشی نیست و فکر جذب این بازیکن را در این تابستان از سر بیرون کنند.

روز گذشته اعلام شد که باشگاه آرسنال پیشنهادی 31 میلیون پوندی را برای لمار ارائه کرده است، اما موناکو نه تنها این پیشنهاد را رد کرده است، بلکه باشگاه فرانسوی از پیشنهاد پایین سران آرسنال برای لمار، بسیار تعجب کرده اند. در گزارش ایندیپندت آمده است که تاتنهام دیگر قصدی برای خرید لمار ندارد و پیشنهادی ارائه نمی کند ولی علاقه آرسنال هنوز پابرجاست. البته توپچی ها از قبل به لمار علاقه داشتند، زمانی که این بازیکن در باشگاه کان حضور داشت.

سران موناکو باور دارند که لمار در صورت سپری کردن یک فصل خوب دیگر در ترکیب این تیم، قیمتش می تواند به 75 میلیون پوند هم برسد، ضمن این که با توجه به خروج سیلوا و جدایی احتمالی بازیکنانی نظیر فابینیو، باکایوکو و حتی امباپه، این تیم فرانسوی نمی خواهد ستاره ای دیگر را از دست بدهد، مگر آن که پیشنهادی چشمگیر به دستش برسد که رد کردن آن سخت باشد، ولی فعلاً پیشنهاد آرسنال از نظر سران موناکو، حتی خوب هم نبوده است!

1878