منچستریونایتد در آستانه از دست دادن پریشیچ

منچستریونایتد در آستانه از دست دادن پریشیچ

وبسایت رسمی برنامه نود - پریشیچ احتمالاً در اینتر ماندنی است.

به گزارش وبسایت نود، تلگراف در گزارشی به بررسی آخرین وضعیت انتقال پریشیچ به یونایتد پرداخته و عنوان کرده در شرایط فعلی احتمال انتقال این بازیکن کروات به منچستریونایتد کم است.

ماجرای انتقال پریشیچ به یونایتد یکی از بحث های طولانی تابستان 2017 بوده است. دو طرف بر سر مبلغ انتقال اختلاف دارند و هنوز هم به توافق نرسیده اند. اینتر برای آن که از نظر بازی جوانمردانه مالی یوفا به توازن برسد، نیاز دارد تا روز سی ام ژوئن، 30 میلیون یورو درآمدزایی کند، در غیر اینصورت با هفت میلیون یورو جریمه مواجه می شود.

یونایتد که امیدوار بود اینتر به دلیل این مسئله مجبور به فروش پریشیچ شود، پیشنهادی 30 و سپس 32 میلیون یورویی برای پریشیچ ارائه کرد ولی اینتر برای فروش وینگر کروات خود 60 میلیون یورو می خواهد.

در چنین شرایطی اینتر تلاش دارد تا 30 میلیون یورو را از فروش دیگر بازیکنان کسب کند تا پریشیچ را حفظ کند، یونایتد هم که حتی حاضر به پرداخت 50 میلیون یورو برای پریشیچ نشده، شاید با این وضع نتواند این بازیکن را جذب کند، چرا که گفته می شود اینتر در صورتی که بتواند مسئله بازی جوانمردانه مالی یوفا را کنار بگذارد، تمام تلاشش را برای حفظ پریشیچ خواهد کرد.

1878