ترائوره: می دانستم که هرگز به ترکیب اصلی چلسی نمی رسم

ترائوره: می دانستم که هرگز به ترکیب اصلی چلسی نمی رسم

وبسایت رسمی برنامه نود - برتراند ترائوره، مهاجم سابق چلسی گفت که استمفوردبریج را ترک کرده چرا که می دانسته هرگز در این تیم شانس بازی کردن پیدا نمی کند.

به گزارش وبسایت نود، این مهاجم که با 6.6 میلیون پوند از چلسی به لیون ملحق شد از شرایطش در تیم فرانسوی خرسند است. ترائوره در سال 2013 از اوسر به چلسی پیوست که فقط شانزده بازی برای آبی پوشان داشت و دو فصل به صورت قرضی برای آژاکس و ویتسه بازی کرد. وی اظهار داشت:

وقتش رسیده بود که از چلسی جدا شوم. با توجه به سنم و نیاز به پیشرفت به نظرم زمان مناسبی بود تا چلسی را ترک کنم.می توانستم در چلسی بمانم و دقایق کمی در بازیها حضور داشته باشم و برای همه بازیها در سفر حضور داشته باشم اما می دانستم که هرگز به ترکیب اصلی نمی رسم. من همه تلاشم را انجام دادم. دو سال پیش بازیکنان فیکس را با عملکردم به چالش کشیدم اما همه دیدیم که فصل قبل چه اتفاقی افتاد. در اردوی پیش فصل حضور داشتم و در نهایت به صورت قرضی جدا شدم. امسال نمی خواستم همان داستان برایم تکرار شود. زمانش رسیده بود که به باشگاهی ملحق شوم تا ثبات داشته باشم و در ترکیب اصلی بازی کنم. می خواستم یکی از بازیکنان کلیدی تیم باشم. برای این که بازیکن کلیدی تیم باشی باید فرصت جنگیدن داشته باشی. من همه تلاشم را می کنم تا در لیون موفق شوم.

چلسی فصل گذشته 38 بازیکن را با نظر کونته به صورت قرضی راهی تیمها دیگر کرده بود.

 1140