ده لارنتیس: ناپولی حداقل یک میلیارد یورو می ارزد

ده لارنتیس: ناپولی حداقل یک میلیارد یورو می ارزد

وبسایت رسمی برنامه نود - اورلیو ده لارنتیس، مدیر ناپولی گفت که په په رینا در سری آ می ماند هر چند که این تیم شرایط خرید دروازه بانی برای آینده را هم دنبال خواهد کرد.

به گزارش وبسایت نود، قرارداد رینا با ناپولی فصل آینده به اتمام خواهد رسید. شایعاتی در مورد پیوستن این بازیکن به نیوکاسل وجود دارد اما به نظر می رسد دروازه بان اسپانیایی در ناپولی خواهد ماند. ده لارنتیس گفت:

رینا یک فصل دیگر با ما قرارداد دارد و در ناپولی خواهد ماند. برایمان اهمیتی ندارد که قراردادش رو به اتمام است. به زودی با او صحبت خواهیم کرد و در مورد آینده به تفاهم خواهیم رسید. در مورد رولی (دروازه بان آرژانتینی سوسیه داد) گزارشات خوبی شنیده ام. می دانم که در کار با توپ خوب است و می تواند برای ما مفید باشد. البته ترجیح می دهیم در مورد دروازه بان ها کمتر صحبت کنیم. رافائل کابرال ممکن است بخواهد بیشتر بازی کند و از تیم جدا شود. لوئیجی سپه اما جوان تر است و می تواند صبور باشد تا فرصت نصیبش شود، ببینیم چه می شود.

ده لارنتیس در مورد شایعه جدایی فوزی غلام، مدافع کناری تیم ناپولی در این تابستان گفت:

غلام قطعا در ناپولی می ماند چرا که با ما قرارداد دارد. چرا باید جدا شود؟ هیچ کدام از بازیکنان فیکس ما جدا نخواهند شد. آدام اوناس؟ شرایط تست پزشکی و خریدنش را دنبال می کنیم. ناپولی قبلا تیم 55 ام اروپا بود و حالا پانزدهم هستیم. باشگاه ما حداقل یک میلیارد یورو می ارزد. به هیچ وجه قصد فروش تیم را ندارم و هنوز تا تیزر پایانی فیلم من خیلی زمان مانده است. همیشه به جلو نگاه می کنم نه به عقب.1140