براوو: مصدوم بودم؛ هرگز برای رسیدن به موفقیت نا امید نشدیم

براوو: مصدوم بودم؛ هرگز برای رسیدن به موفقیت نا امید نشدیم

وبسایت رسمی برنامه نود - کلودیو براوو که با درخشش بی نظیری که داشت و در ضربات پنالتی موفق شد 3 ضربه پنالتی پرتغالی ها را مهار کند اعلام کرد با وجود مصدومیتی که داشت موفق شد این عملکرد را از خود نشان بدهد.

به گزارش وبسایت نود، در دیداری که با تساوی 0-0 به پایان رسید کلودیو براوو در ضربات پنالتی هر 3 ضربه بازیکنان پرتغال را گرفت تا بدین ترتیب تیم ملی شیلی به فینال رقابت های جام کنفدراسیون ها راه یابد. با این وجود براوویی که با مصدومیت به این مسابقات گام گذاشت و تنها موفق شد از سومین دیدار تیم ملی شیلی به ترکیب این تیم راه یابد اعلام کرد همچنان از مصدومیت رنج می برد، او پس از این دیدار گفت:

حس همیشگی را داشتم. آدم متعادلی هستم با این وجود به دلیل مصدومیتی که داشتم نمی توانستم مانند همیشه آماده باشم. با این وجود سعی می کنم با مشکلات با آرامش روبرو شوم و این دیدار برایم یک دیدار خاص بود. با این پیروزی می توانیم در فینال به میدان برویم و حضور در فینال این مسابقات برای ما بسیار مهم است چرا که سیکل و چرخه خوبی را پشت سر می گذاریم.

وی در ادامه افزود:

فکر نمی کنم تنها یک بار شانس به ما لبخند می زند، باید به سختی تلاش کنیم و رقبا را به خوبی آنالیز کنیم. احساس می کنم با مغزمان بازی کردیم و با اینکه بسیار خسته بودیم با قلب و مغزمان موفق شدیم به پیروزی برسیم. می دانستم که چه کاری باید انجام بدهم با این وجود از اینکه موفق شده ایم قهرمان اروپا را شکست بدهیم بسیار خوشحالم. پرتغال موقعیت های خوبی برای گلزنی داشت و به نظرم دیداری پایاپا را دیدیم و هر دو تیم با احترام بسیار مقابل یکدیگر به میدان رفتند. با این وجود فکر می کنم رمز موفقیت ما این بود که هرگز از اینکه می توانیم به هدفمان برسیم نا امید نشدیم. می خواهیم هر آنچه که می توانیم را انجام بدهیم و باید یک دیدار باقیمانده دیگر را نیز با پیروزی پشت سر بگذاریم.

1899