لوو: ترجیح می‌دهم سرنوشت مان به ضربات پنالتی کشیده نشود

لوو: ترجیح می‌دهم سرنوشت مان به ضربات پنالتی کشیده نشود

وبسایت رسمی برنامه نود - یواخیم لوو درباره ضربات پنالتی صحبت کرده است.

به گزارش وبسایت نود، تیم ملی آلمان در دومین دیدار نیمه نهایی جام کنفدراسیون ها، به مصاف مکزیک خواهد رفت، این در حالی است که سرمربی ژرمن ها تاکید دارد تیمش نباید کاملاً تمرکزش را معطوف به ضربات پنالتی کند. آلمان ها که سابقه خوبی در ضربات پنالتی دارند، سه شنبه هم موفق شدند در یورو زیر 21 سال، انگلیس را در ماراتن پنالتی ها مغلوب سازند.

یواخیم لوو درباره موفقیت تیم ملی زیر 21 سال آلمان و همچنین تمرکز روی ضربات پنالتی چنین گفته است:

شب گذشته بسیاری از بازیکنان و اعضای کادرفنی بازی تیم زیر 21 ساله ها را تماشا کردند، مشخصاً از بابت پیروزی آن ها خوشحال شدیم و جشن گرفتیم، چرا که بسیاری از بازیکنان این تیم را می شناسیم و خیلی از بازیکنان تیم ملی بزرگسالان با بازیکنان تیم زیر 21 سال، در تیم های باشگاهی، هم تیمی هستند.

مطمئن نیستم که آیا پیش از بازی برای ضربات پنالتی تمرین خواهیم کرد یا نه. بعضی اوقات بازیکنان خودشان پس از تمرین اصلی، روی ضربات پنالتی کار می کنند. در یورو 2016 چندین بازیکن بودند که بعد از تمرینات اصلی، روی ضربات پنالتی کار می کردند و توپ هایشان هم گل می شد، من به آن ها گفتم که ممکن است در یک برهه پنالتی تان به گل بدل نشود. این اتفاق هم افتاد و دیدید که در بازی مقابل ایتالیا، خیلی هم در پنالتی ها خوب نبودیم. بعضی مواقع خیلی هم خوب نیست بیش از حد روی ضربات پنالتی کار کرد، چرا که بر حسب شرایط، ممکن است همه چیز در زمین بازی تغییر کند. باید ببینید در زمین بازی چه پیش می آید، چه کسی در زمین است و کدام بازیکن در موقعیت مناسب برای زدن پنالتی است.

1878