رونالدو: اسپالتی کار سختی در اینتر دارد؛ باید به انتخاب دوناروما احترام گذاشت

رونالدو: اسپالتی کار سختی در اینتر دارد؛ باید به انتخاب دوناروما احترام گذاشت

وبسایت رسمی برنامه نود - ستاره برزیلی پیشین اینتر اعتقاد دارد لوچیانو اسپالتی مربی مناسبی برای این تیم است. 

به گزارش وبسایت نود، رونالدو برزیلی که بین سال های ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۲ پیراهن اینتر را بر تن کرد در جدیدترین مصاحبه خودش با رسانه های ایتالیا به دفاع از جیانلوئیجی دوناروما ۱۸ ساله در مقابل انتقادها پرداخته است. 

رونالدو درباره ماجرای سر باز زدن جیانلوئیجی دوناروما از تمدید قرارداد با میلان به گازتا دلو اسپورت گفته:

در ماجرای دوناروما احساسات زیادی حتی از طرف هواداران میلان وجود دارد. وفاداری و تعصب مهم است اما این بازیکنان نبودند که باعث ورود پول زیاد به فوتبال شدند به طوری که الان همه به دنبال پول هستند. در واقع الان بازیکنان بیشتر از همه آسیب پذیر هستند. اگر دستمزدهای کلان را قبول نکنند ممکن است در آینده دچار مشکل شوند و اگر قبول کنند توسط رسانه ها و هواداران خائن نامیده می شوند. من طرف دوناروما نیست اما فقط می گویم نباید یک طرفه قضاوت کرد. دوناروما این حق را دارد که درباره آینده اش تصمیم بگیرد. باید به انتخاب های همه افراد احترام گذاشت. من خودم بارها تیمم را تغییر دادم. انتخاب های دشواری بودند اما چالش های مهمی هم بودند. نمی دانم دوناروما به رئال می رود یا خیر اما علاقه آن ها به او طبیعی است. درهای رئال همیشه به روی بازیکنان بزرگ باز است.

ستاره پیشین رئال مادرید درباره فینال لیگ قهرمانان بین این تیم و یوونتوس گفته: 

فینال زیبایی را در لیگ قهرمانان شاهد بودیم. یووه نسبت به دو سال پیش قوی تر بود اما رئال در نیمه دوم بازی از هر نظر بهتر بود. درگیری بازیکنان بیانکونری در بین دو نیمه بازی فینال؟ از این داستان ها همیشه ساخته می شود. فکر می کنم یووه با رسیدن به دو فینال در سه سال اخیر پیام مهمی به اروپا داده است. یووه در ایتالیا هنوز قوی ترین است. آن ها به خوبی روی بازیکنان آینده دار سرمایه گذاری کردند. یووه نسبت به زمان حضور من در ایتالیا خیلی شفاف تر کار می کند و نتیجه اش را هم دیدند. آن ها شایسته موفقیت هایشان بودند. 

رونالدو درباره پیوستن لوچیانو اسپالتی به اینتر و شرایط این تیم گفته:

اینتر با استخدام اسپالتی نه تنها یک تاکتیسین خوب بلکه کسی که می تواند بازیکنان را به خوبی هدایت کند در اختیار گرفته است. البته به او حسادت نمی کنم چون باید راهی برای نتیجه گرفتن سریع پیدا کند. اینتر و هواداران سال هاست که منتظر تکرار روزهای خوب گذشته هستند. هنوز خیلی در مورد بازگشت به اینتر رویاپردازی نکردم. هنوز برای صحبت درباره این موضوع زود است اما همیشه گفتم که نراتزوری در قلب من است. 

گابیگول؟ از شرایط او در اینتر خبر ندارم اما می دانم که تطبیق یافتن با سری آ آسان نیست. او باید درباره نقشش در تیم تصمیم بگیرد. گابیگولی که در برزیل دیدم بازیکن باکیفیتی بود. 

۲۰۳۱