پیش بازی پرتغال - شیلی؛ نبرد سخت سانچز نا آماده با یاران رونالدو

پیش بازی پرتغال - شیلی؛ نبرد سخت سانچز نا آماده با یاران رونالدو

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم نیمه نهایی جام کنفدراسیون ها را در ورزشگاه کازان آرنای شهر کازان چهارشنبه ساعت 22:30 برگزار خواهند کرد.

به گزارش وبسایت نود، تصور اینکه پرتغال و شیلی تیم های برتر قاره های اروپا و آمریکای جنوبی باشند آن هم در کنار تیم هایی چون اسپانیا، فرانسه، ایتالیا در اروپا و تیم هایی چون برزیل و آرژانتین در آمریکای جنوبی بسیار دشوار است با این وجود این دو تیم می خواهند به روند رو به رشد خود ادامه بدهند و با عبور از سد رقیب به فینال جام کنفدراسیون ها راه یابند.

گل دقایق پایانی خاویر هرناندز پیروزی را با تساوی برای پرتغال عوض کرد تا این تیم مجبور باشد در خانه روسیه مقابل این تیم به پیروزی برسد. این تیم در آخرین دیدار گروه نیز نیوزلند را از پیش رو برداشت تا به نیمه نهایی جام کنفدراسیون ها صعود کند. پرتغال که ترکیب خاصی از بازیکنان جوان و مستعد را در کنار بازیکنان با تجربه ای چون رونالدو و په په در کنار هم دارد و برای صعود به فینال رقابت ها امیدواری زیادی دارد.

در سوی مقابل شیلی که از گروه سخت رقابت ها صعود کرده است با پیروزی مقابل کامرون و تساوی سختی که مقابل استرالیا داشت در نهایت به عنوان تیم دوم و پس از آلمان از گروه خود صعود کرد. این تیم که به الکسیس سانچز و آرتورو ویدال وابسته است در فاز حمله سیستمی خاص را ارائه می دهد و همچنین الکسیس سانچز با گلی که مقابل آلمان به ثمر رساند به بهترین گلزن تاریخ تیم ملی شیلی تبدیل شد. شیلی که همیشه با جنگندگی و روحیه ای مثال زدنی از ابتدا تا انتهای دیدار به میدان می رود الکسیس سانچز را از ابتدای مسابقات کاملا آماده در اختیار نداشت و این بازیکن با وجود مصدومیتی که دارد برای این تیم به میدان می رود و باید منتظر بود تا مشخص شود او تا چه زمانی می تواند برای تیم ملی کشورش در این مسابقات ثمربخش باشد.

دو تیم تا به حال تنها دو بار به مصاف یکدیگر رفته اند، آخرین دیدار دو تیم سال 2011 برگزار شد که در نهایت با تساوی 1-1 به پایان رسید و دیگر دیدار دو تیم به المپیک سال 1928 باز می گردد که دو تیم در وقت قانونی با تساوی 1-1 کار خود را به پایان بردند اما در نهایت پرتغال با حساب 4-2 برنده آن دیدار شد.

رافائل گوئررو بخاطر مصدومیتی که گریبانگیرش شد ادامه مسابقات را از دست داده است و بدین ترتیب احتمالا رونالدو و آندره سیلوا در سیستم 2-4-4 فرناندو سانتوس به عنوان مهاجم عمل خواهند کرد.

کلودیو براوو که مصدومیت را پشت سر گذاشته است احتمالا بار دیگر سنگربان تیم ملی شیلی خواهد بود و احتمالا این تیم با سیستم 3-3-4 به میدان خواهد رفت.

ترکیب احتمالی دو تیم:

آمار مرتبط با این دیدار:

تیم ملی پرتغال 9 دیدار از 10 دیدار آخر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

شیلی در 5 دیدار آخر خود 3 بازی را با تساوی 1-1 به پایان برده است.

الکسیس سانچز با گلی که مقابل تیم ملی آلمان به ثمر رساند بدل به بهترین گلزن تاریخ تیم ملی شیلی شد. با این وجود حضور او در این دیدار به دلیل مصدومیت در هاله ای از ابهام قرار دارد.

پیش بینی وبسایت Whoscored:

1899