لوکاس لیما: هیچ پیشنهادی از سوی بارسلونا دریافت نکرده ام

لوکاس لیما: هیچ پیشنهادی از سوی بارسلونا دریافت نکرده ام

وبسایت رسمی برنامه نود - لوکاس لیما که پیش از این برخی از خبرگزاری ها اعلام کرده بودند به بارسلونا منتقل خواهد شد پیشنهاد تمدید قراردادی از سوی سانتوس دریافت کرده است که در صورت پذیرش آن دستمزدی دو برابر دریافت خواهد کرد.

به گزارش وبسایت نود، هفته گذشته برخی خبر گزاری ها اعلام کرده بودند لیما پس از اتمام قراردادش با سانتوس به صورت بازیکن آزاد به بارسلونا منتقل خواهد شد با این وجود این بازیکن اعلام کرده است تنها پیشنهادی که دریافت کرده است پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی باشگاه سانتوس بوده است. او در این خصوص در مصاحبه با Globo Esporte گفت:

پیشنهاد سانتوس بسیار خوب است و رییس باشگاه تلاش بزرگی کرده است که من را در این تیم نگاه دارد. با خانواده ام در این خصوص مشورت خواهم کرد و در این خصوص با باشگاه مذاکره خواهم کرد. این پیشنهاد، پیشنهاد بزرگی برای من است، دستمزدم دو برابر خواهد شد اما تنها مسایل مالی برای من مهم نیست. قطعا در مورد پول فکر می کنم اما این مسئله اولین مسئله مورد نظر من نخواهد بود، دوست دارم در تیم ملی کشورم به میدان بروم و به همراه این تیم به قهرمانی برسم. در حال حاضر تمام تمرکزم را معطوف به بازی های کوپا دو برزیل کرده ام و همه چیز را به پدرم سپرده ام.

لیما در ادامه ضمن تکذیب این موضوع که به نیمار گفته است در ماه ژانویه به بارسا خواهد پیوست افزود هیچ پیشنهادی از سوی بارسلونا دریافت نکرده است، وی همچنین افزود پیشنهاد هایی از کریستال پالاس و چین را رد کرده است و تنها سانتوس از آینده او خبر دارد:

صحبتی که با نیمار کردم بیشتر از روی کنجکاوی بود اما هیچ پیشنهاد رسمی از آن ها نداشته ام. می خوام صادقانه بگویم، وقتی تصمیم را گرفتم سانتوس اولین باشگاهی خواهد بود که اطلاع پیدا خواهد کرد. سانتوس اولویت من خواهد بود. از کریستال پالاس و چین پیشنهاد داشتم اما آن ها تیم هایی نبودند که بخواهم در آن ها بازی کنم. اطمینان دارم که اگر به بازی های خوبم در سانتوس ادامه دهم می توانم در تیم ملی نیز به طور مداوم به میدان بروم و این مسئله موفقیت خوبی برایم به ارمغان خواهد آورد.

1899