گریم سونس: منچستریونایتد فقط به خاطر حضور گواردیولا در منچسترسیتی، مورینیو را استخدام کرد

گریم سونس: منچستریونایتد فقط به خاطر حضور گواردیولا در منچسترسیتی، مورینیو را استخدام کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - گرمی سونس از یونایتد و مورینیو انتقاد کرده است.

به گزارش وبسایت نود، گریم سونس مربی و بازیکن سابق باشگاه لیورپول در تازه ترین صحبت های خود به انتقاد از مورینیو و عملکرد سران منچستریونایتد پرداخته است. او اعتقاد دارد مورینیو با وجود کسب سه جام در اولین فصل حضورش در الدترافورد، عملکرد خوبی نداشته و آینده برای او و یونایتد روشن نیست. گریم سونس چنین گفته است:

تصور نمی کنم مورینیو گزینه مناسبی برای یونایتد باشد و این را از همان روز اول هم گفتم. از آنجایی که منچسترسیتی گواردیولا را استخدام کرده بود و منچستریونایتد هم می خواست با همشهری خود مقابله کند و نامی بزرگ را به الدترافورد بیاورد، در نهایت آن ها مورینیو را جذب کردند.

ژوزه مورینیو کار سختی در یونایتد دارد، او فصل قبل به سختی توانست بهترین ترکیب یازده نفره اش را پیدا کند (اگر بگوییم حتی به آن رسید). نگران کننده تر این که بهترین بازیکنان فصل قبل یونایتد، زلاتان و کریک 35 ساله بودند. مورینیو عادت به بردن لیگ دارد ولی جایگاه او در فصل گذشته لیگ برتر، قابل قبول نبود. در ابتدای فصل تصور می کردیم رقابت قهرمانی در جزیره، بین پپ و مورینیو خواهد بود ولی هیچکدام به قهرمانی نزدیک نشدند.

حالا هر دو مربی تحت فشاری مضاعف برای فصل پیش رو قرار دارند چرا که انتظار کسب جام و قهرمانی از هر دو می رود. هر دو مربی کارنامه پرافتخاری دارند ولی حالا با یکی از بزرگترین چالش های دوران مربیگری خود روبرو هستند.

1878