تاتنهام هیچ قصدی برای فروش هری کین ندارد

تاتنهام هیچ قصدی برای فروش هری کین ندارد

وبسایت رسمی برنامه نود - تاتنهام قصد ندارد مهاجم گلزن خود را از دست بدهد.

به گزارش وبسایت نود، میرر مدعی شده است، ژوزه مورینیو به سران باشگاه منچستریونایتد اعلام کرده به جای تلاش برای خرید رونالدو که احتمال محقق شدن ترانسفر وی نیز اندک است، برای جذب هری کین مهاجم گلزن تاتنهام تلاش کنند. مورینیو علاقه زیادی به کین دارد و بعد از جدایی زلاتان، قصد دارد خط حمله تیمش را تقویت کند و تصور می کند هری کین مهاجم اسپرز که سابقه خوبی در گلزنی در لیگ برتر دارد، گزینه بسیار مناسبی برای یونایتد است.

اما ایندیپندنت در گزارشی متفاوت ادعا کرده است نه تنها تاتنهام هیچ قصدی برای فروش هری کین ملی پوش ندارد، بلکه رقم 100 میلیون پوند را برای هری کین بسیار ناچیز تلقی می کند. آن ها معتقدند چند سال قبل برای گرت بیل 86 میلیون پوند دریافت کردند و حالا با توجه به تورم در بازار نقل و انتقالات، رقم 100 میلیون پوند برای جذب هری کین، بسیار ناچیز و غیرمنطقی است.

یکی از منابع نزدیک به دنیل لوی رییس باشگاه تاتنهام مدعی است آن ها ارزش هری کین را نزدیک به 200 میلیون پوند ارزیابی می کنند، در عین حال لوی علاقه ای به از دست دادن ستاره گلزن تیمش ندارد.

در چنین شرایطی بعید به نظر می رسد که هری کین راهی یونایتد شود، مگر آن که یونایتد رقمی نجومی برای ستاره اسپرز پیشنهاد دهد.

1878