پیش بازی شیلی – استرالیا؛ لاروخا در پی صعود به عنوان صدرنشین

پیش بازی شیلی – استرالیا؛ لاروخا در پی صعود به عنوان صدرنشین

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم سومین دیدار خود در چارچوب رقابت های جام کنفدراسیون ها را در ورزشگاه اوتکریتیه آرنای مسکو با قضاوت جانلوکا روکی ایتالیایی برگزار خواهند کرد.

به گزارش وبسایت نود، با توجه به اینکه تیم ملی استرالیا در دیدار های پیشین خود نتایج نا امید کننده ای کسب کرده است نمی توان امید داشت تا این تیم بتواند از سد شیلی عبور کند و احتمال اینکه قهرمان کوپا آمریکا در برابر استرالیا شکست بخورد بسیار پایین خواهد بود.

شیلی که با تساوی مقابل تیم ملی آلمان نیمی از راه صعود به نیمه نهایی را پیموده است با توجه به تفاضل گل بهتری که دارد می تواند حتی با یک تساوی به مرحله بعد این ماسبقات صعود کند. قهرمان آمریکای جنوبی که پس از تساوی مقابل تیم ملی آلمان شرایط خوبی برای صعود دارد احتمالا کار دشواری در برابر استرالیا نخواهد داشت.

در سوی مقابل قهرمان آسیا در حالی به مصاف شیلی خواهد رفت که دیدارهای نا امید کننده ای را از خود ارائه داده است، این تیم با اشتباهات عجیب لنو موفق شد 2 بار دروازه آلمان را باز کند اما در نهایت مقابل این تیم با حساب 3-2 شکست خورد و در دیدار مقابل کامرون نیز با خوش شانسی موفق به کسب تساوی 1-1 شد. با این وجود نگاهی به دیدارهای گذشته این تیم می تواند تا حدی قدرت این تیم را نمایان سازد چرا که این تیم در 8 دیدار خارج از خانه خود تنها 2 بار به پیروزی رسیده است که آن هم مقابل بنگلادش و امارات متحده عربی بوده است.

شیلی که به سبک خاص حمله خود معروف است عموما در دیدارهای خود موقعیت های گلزنی زیادی خلق می کند اما یکی از مهمترین مشکلات این تیم عدم استفاده مناسب از این موقعیت هاست، هرچند که آن ها در دیدارهایی موفق شده اند با نتیجه ای پر گل زمین بازی را ترک کنند، آن ها در کوپا آمریکا سنتناریو موفق شدند با حساب 7-0 مقابل مکزیک به پیروزی برسند تا قدرت خط حمله خود را نمایان سازند. در سوی مقابل مشکل اصلی استرالیا سرعت بازی تیمی این تیم است، مسئله ای که به مدافعین حریف اجازه می دهد تا به خوبی سازماندهی خود را به دست آورند. دو تیم تنها 3 بار مقابل یکدیگر صف آرایی کرده اند که شیلی در هیچ یک از این دیدارها متحمل شکست نشده است و دو پیروزی و یک تساوی را کسب کرده است. آخرین دیدار دو تیم مربوط به دیدارهای گروهی جام جهانی 2014 می شود که در آن دیدار سانچز نخستین گل آن دیدار را به ثمر رساند و در نهایت شیلی موفق شد با حساب 3-1 به پیروزی برسد.

ترکیب احتمالی دو تیم:

آمار مرتبط با این دیدار:

شیلی که در تورنومنت های اخیر نمایش های درخشانی داشته است در دو تورنومنت آخر خود موفق به کسب قهرمانی شده است و هر نتیجه ای جز پیروزی می تواند نتیجه ای عجیب برای این تیم قلمداد شود.

الکسیس سانچز با گلی که مقابل تیم ملی آلمان به ثمر رساند به عنوان بهترین گلزن تاریخ شیلی شناخته شد و این فرصت را دارد تا تعداد گل های خود برای شیلی را افزایش دهد.

تیم ملی استرالیا در 9 دیدار آخر خود تنها دو بار موفق به کسب پیروزی شده است.

پیش بینی وبسایت Whoscored:

1899