شموشک از لیگ دو به فوتبال بر می‌گردد

شموشک از لیگ دو به فوتبال بر می‌گردد

نوشهری ها از حسرت و حیرت به در می آیند و فوتبال شان دوباره تولید را شروع خواهد کرد، بندر آسمانش آفتابی خواهد شد و هیاهو و هیجان مثل سال های ابتدایی دهه 80 از نوشهر به تمام مازندران رنگ زندگی می بخشد.

به گزارش "ورزش سه"، با پایان یافتن مراحل کار، رسما امتیاز تیم شهید کریمی جویبار به تیم تازه تاسیس شموشک مازندران منتقل شده تا در لیگ دسته دوم فوتبال کشور در فصل آینده حضور داشته باشد.جویباری ها که دیگر نمی توانستند از پس مخارج تیمداری بربیایند، سهمیه را در خود مازندران حفظ کردند و احمد سعادتمند مدیرکل پیشین ورزش و جوانان مازندران و مدیرعامل فعلی باشگاه بانک سرمایه که خودش نوشهری است، شموشک مازندران را با همان امتیاز و با حمایت مالی بانک سرمایه راه اندازی کرد.

هدایت تیم شموشک را محمود شافعی بازیکن پیشین تیم پرسپولیس و تیم ملی عهده دار خواهد بود و گفته می شود که عمده اعضای کادر فنی بومی و کاملا از بین نوشهری ها انتخاب می شوند.انتظار می رود ظرف چند روز آینده تمرینات شروع شود و شموشک مازندران با حضور بازیکنان بومی برای دوره جدید لیگ دسته دوم کشور خودش را مهیا نماید. بودجه اولیه و مکفی برای شروع فصل مشخص و همه چیز برای یک آغاز مطلوب فراهم شده است.