نیمار: اگر لیما و وراتی به بارسلونا ملحق شوند بسیار خوشحال خواهم بود

نیمار: اگر لیما و وراتی به بارسلونا ملحق شوند بسیار خوشحال خواهم بود

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم باشگاه بارسلونا اعلام کرد اگر لوکاس لیما و مارکو وراتی به بارسلونا ملحق شوند او بسیار خوشحال خواهد بود.

به گزارش وبسایت نود، در هفته گذشته خبرگزاری های کشور برزیل اعلام کردند ستاره سانتوس، لوکاس لیما در ماه ژانویه با قراردادی آزاد به مدت 5 سال به بارسلونا ملحق خواهد شد. با این وجود هنوز هیچ چیزی به صورت رسمی از سوی دو باشگاه اعلام نشده است. با این وجود نیمار از تایید این خبر سر باز زد هرچند که لیما یکی از بازیکنانی است که با گروه مشاوره N&N که هدایت آن را پدر نیمار بر عهده دارد همکاری می کند. نیمار در این خصوص در حاشیه مراسمی که در سائو پائولو برگزار شد گفت:

تنها کسی که واقعیت را می داند لوکاس و دوستان نزدیک به او هستند. امیدوارم همه چیز به خوبی پیش برود چرا که لیما علاوه بر اینکه دوست خوب من است، بازیکن فوق العاده ای نیز هست. اگر او به بارسلونا ملحق ششود از او با آغوشی باز استقبال خواهیم کرد و مطمئنا او روحیه خوبی به تیم اضافه خواهد کرد. اگر قرار باشد بازیکنانی را به باشگاه معرفی بکنم، در لیما را معرفی می کنم اما همه چیز در اختیار من نیست. شایعات متعددی وجود دارد اما تنها امیدوارم او به بارسلونا منتقل شود. برای به سرانجام رسیدن این انتقال تمام تلاشم را خواهم کرد. او دوست خوبی برای من است و امیدوارم همیشه خوشحال باشد حتی اگر هم در بارسلونا حضور ندارد. ما می توانیم جوک بگوییم و روحیه رختکن را تغییر بدهیم اما تنها کسی که واقعیت را می داند خود لیما و همکارانش هستند. با این وجود او را تشویق می کنم که به بارسلونا نلحق شود.

علاوه بر لیما، وراتی نیز یکی از بازیکنانی است که بارسا به شدت در پی به خدمت گرفتن او است، هرچند که پاریسی ها علاقه ای به فروش او ندارند  با این وجود وراتی یکی از مهمترین گزینه های مد نظر روبرت فرناندز است ، با این وجود نیمار در ادامه گفت:

قطعا دوست دارم وراتی به بارسلونا ملحق شود. او بازیکن بزرگی است که تکنیک فوق العاده ای دارد. او توانایی و کیفیت لازم برای بازی کردن در بارسلونا را دارد. اگر بارسا موفق شود وراتی را به خدمت بگیرد احساس می کنم همه بازیکنان بخاطر حضور او خوشحال خواهند شد چرا که او بازیکن فوق العاده ای است.

1899