کامبیاسو: تا زمان جدایی، قدر ماکلله را در مادرید ندانستند؛ از رئال مادرید جدا شدم چون کهکشانی نبودم

کامبیاسو: تا زمان جدایی، قدر ماکلله را در مادرید ندانستند؛ از رئال مادرید جدا شدم چون کهکشانی نبودم

وبسایت رسمی برنامه نود - استبان کامبیاسو می گوید که از حضور در رئال مادرید و پایتخت اسپانیا لذت برده اما چون یک بازیکن کهکشانی نبوده، در این تیم جا نیفتاده است.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، کامبیاسو در سال 1996 و در سن 15 سالگی به رئال مادرید ملحق شد و در بازگشت مجدد به این باشگاه قهرمان لالیگا، سوپرکاپ اروپا، جام بین قاره ای و سوپرکاپ اسپانیا شد و در سال 2004 به اینتر پیوست.

این هافبک 36 ساله آرژانتینی که در حال حاضر برای المپیاکوس یونان بازی می کند، در مصاحبه با Marca گفت:

در تیم اصلی، در آن زمان سیاست باشگاه به این معنی بود که اکثریت ترکیب از بازیکنان آکادمی و ستاره های کهکشانی تشکیل شود و من جزو هیچکدام نبودم. اما در کل بد نبود، در حقیقت تجربه زیبایی هم بود. در ویژگی ها و خصوصیات من هیچ تداوم و ثباتی وجود نداشت و بیشتر توجهات به من بیشتر از حضور در ترکیب اصلی، به خاطر غیبت در ترکیب اصلی بود. کلود ماکلله نیز همینطور بود. قدر او را تا وقتی که جدا شد، ندانستند. ما بازیکنانی بودیم که تلاش زیادی برای تیم می کردیم و وقتی جدا شدیم، خود را نشان داد. دلیل جدایی من کاملاً روشن و قابل درک بود: من بخشی از الگوی اقتصادی و ورزشی باشگاه نبودم. رئال مادرید 6 یا 7 بازیکن پردر آمد دنیا را در اختیار داشت و حفظ همه آنها در کنار هم سخت بود و برخی باید جدا می شدند. 5 ماه اول حضورم در مادرید بی نقص بود.

1771