آلمان ۱ - ۱ شیلی؛ توقف قهرمان جهان مقابل لاروخا

آلمان ۱ - ۱ شیلی؛ توقف قهرمان جهان مقابل لاروخا

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم های آلمان و شیلی به تساوی رضایت دادند تا بازی پایانی دور گروهی تکلیف تیم صدرنشین را مشخص کند.

به گزارش وبسایت نود، تیم های آلمان و شیلی از دور دوم مرحله گروهی جام کنفدراسیون ها از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف یکدیگر رفتند. این بازی در نهایت با نتیجه تساوی ۱-۱ به پایان رسید تا شیلی به دلیل تفاضل گل بهتر و با ۴ امتیاز در صدر گروه دوم قرار بگیرد.

لحظات حساس بازی

دقیقه ۵: سانچز روی پاس اشتباه موستافی در پشت محوطه جریمه آلمان صاحب توپ شد و پس از پاسکاری با ویدال توانست دروازه تراشتگن را در همان ابتدای کار باز کند. سانچز با این گل بهترین گلزن تاریخ شیلی شد. 

دقیقه ۸: آلمان خیلی زود روی اشتباه مدافعان شیلی می توانست به گل برسد اما ضربه دراکسلر که پشت محوطه صاحب توپ شد از بالای دروازه به بیرون رفت. 

دقیقه ۲۰: شیلی به بازی خوب خودش ادامه داد و تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت اما شوت تماشایی وارگاس از پشت محوطه به تیر دروازه آلمان برخورد کرد. 

دقیقه ۴۱: آلمان که در دقایق اخیر تیم برتر میدان بود روی یک کار تیمی خوب توانست بازی را به تساوی بکشاند. هکتور روی پاس خوب امره جان در سمت چپ زمین صاحب توپ شد و با یک پاس رو به عقب توپ را به اشتیندل رساند تا این بازیکن دروازه را باز کند.

دقیقه ۶۳: وارگاس روی پاس خوب سانچز در موقعیت خوبی قرار گرفت اما ضربه اش قدرت کافی را نداشت و به بیرون رفت. 

دقیقه ۷۳: اشتیندل در سمت راست زمین صاحب توپ شد و از همانجا دروازه شیلی را هدف گرفت اما دروازه بان این تیم با یک عکس العمل خوب ضربه این بازیکن را مهار کرد.

ویدیو خلاصه بازی را می توانید اینجا مشاهده و یا دانلود کنید

۲۰۳۱