روسیه 0 - 1 پرتغال؛ پیروزی مقابل میزبان با درخشش رونالدو

روسیه 0 - 1 پرتغال؛ پیروزی مقابل میزبان با درخشش رونالدو

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم ملی پرتغال در دومین دیدار از مرحله گروهی رقابت های جام کنفدراسیون ها موفق شد با تک گل کریستیانو رونالدو میزبان رقابت ها را شکست دهد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، تیم ملی پرتغال بعد از تساوی مقابل مکزیک در گام اول، این بار موفق شد با تک گل کریستیانو رونالدو با نتیجه 1-0 از سد روسیه میزبان عبور کرده و با 4 امتیاز به صدر جدول گروه A صعود کند.

دقیقه '8 (0-1)(کریستیانو رونالدو): پرتغال خیلی زود در مسکو مقابل میزبان به گل رسید؛ ارسال بلند گریرو از سمت چپ در تیر دوم با ضربه سر خوب رونالدو از روی دستان آکینفیف وارد دروازه شد.

دقیقه '25: ضربه ایستگاهی رونالدو از سمت راست محوطه جریمه روسیه که اختلاف نسبتاً زیادی هم با دروازه داشت، به راحتی در اختیار آکینفیف قرار گرفت.

دقیقه '31: رونالدو داخل محوطه روسیه صاحب توپ شد و پس از فریب زیبای مدافع پیش روی خود، از زاویه ای نسبتاً تنگ به توپ ضربه زد که آکینفیف به خوبی با پای خود توپ را دفع کرد و مانع از گلزنی مجدد کاپیتان پرتغال شد.

نیمه اول این دیدار با پیروزی 1-0 پرتغالی ها به پایان رسید و کریستیانو رونالدو نیز شمار گل های ملی خود را به 74 رساند.

دقیقه '50: در هر دو نیمه شاگردان سانتوس حملات بهتر و خطرناک تری داشتند؛ ارسال توپ از سمت راست با ضربه سر عالی و خطرناک آندره سیلوا همراه شد که آکینفیف باز هم با واکنشی عالی از ورود توپ به دروازه جلوگیری کرد.

دقیقه '58: شوت محکم سدریک سوارس، دفاع راست تیم ملی پرتغال از راه دور، با واکنش خوب آکینفیف برگشت داده شد.

دقیقه '62: کریستیانو رونالدو در این دیدار مشخصاً با تمرکز بیشتر، حرکات انفجاری همیشگی خود را بهتر به نمایش گذاشته بود؛ حرکتی که از رونالدو آغاز شد اما در نهایت ارسال آندره گومز با ضربه سر نه چندان خوب رونالدو به بیرون رفت تا این حرکت خوب، سرانجامی نداشته باشد.

حملات روسیه در لحظات پایانی به ارسال از کناره ها محدود شده بود و به این ترتیب فشار می آوردند اما در نهایت شاگردان فرناندو سانتوس به خوبی موفق شدند تا این فشار را خنثی کرده و به اولین پیروزی خود در تاریخ جام کنفدراسیون ها دست پیدا کنند.

ترکیب دو تیم و آمار بازی:

1771