پیش بازی مکزیک - نیوزلند؛ سه امتیاز برای صعود به دور بعد

پیش بازی مکزیک - نیوزلند؛ سه امتیاز برای صعود به دور بعد

وبسایت رسمی برنامه نود - مکزیک و نیوزلند چهارشنبه شب به مصاف هم می روند.

به گزارش وبسایت نود، چهارشنبه شب در دور دوم جام کنفدراسیون ها از گروه اول مسابقات، مکزیک و نیوزلند به مصاف هم می روند؛ این مسابقه از ساعت 22 و 30 دقیقه به وقت تهران آغاز خواهد شد.

در گروه اول مسابقات فعلاً روسیه میزبان با سه امتیاز صدرنشین است، مکزیک و پرتغال هم با یک امتیاز دوم و سوم هستند، نیوزلند هم با صفر امتیاز قعرنشین است. در بازی های اول این گروه، روسیه با دو گل نیوزلند را شکست داد و دیدار تیم های مکزیک و پرتغال با تساوی 2-2 به پایان رسید.

مکزیک در 5 بازی آخرش، دو بار برده، دو تساوی داشته و یک بار هم شکست خورده است، دو تساوی پیاپی این تیم در دو بازی آخر مقابل آمریکا و پرتغال بوده است. پیش تر، مکزیک، هندرواس و ایرلند جنوبی را شکست داده بود و البته در مقابل کرواسی 2-1 شکست خورد. مکزیکی ها در این 5 بازی، 10 گل به ثمر رسانده اند. در صورتی که مکزیک بتواند در این مسابقه پیروز شود، شانس خوبی برای صعود به دور بعد خواهد داشت، البته آن ها در روز پایانی گروه اول، باید به مصاف میزبان جام، روسیه بروند.

نیوزلند که آمار خیلی خوبی در جام کنفدراسیون ها ندارد، در شب اول مسابقات، بار دیگر در گلزنی ناکام ماند و شکستی دیگر را پذیرفت. نیوزلند بعد از دو برد 2-0 در مقابل فیجی، در سه بازی اخیرش مقابل ایرلندشمالی، بلاروس و روسیه نه گل زده و نه امتیازی کسب کرده است. نماینده قاره اقیانوسیه در هشت مسابقه از ده بازی اش در جام کنفدراسیون ها، گل نزده است. آن ها در تاریخ این تورنمنت تاکنون فقط دو گل زده اند و همین باعث می شود شانس اندکی برای کسب امتیاز مقابل مکزیک و صعود به دور بعد داشته باشند.

در پنج جدال اخیر دو تیم در طی هفت سال اخیر، هر پنج مسابقه را مکزیک برنده شده است، مکزیکی ها در این 5 بازی، 16 گل زده اند و 4 گل دریافت کرده اند. آخرین دیدار دو تیم یک مسابقه دوستانه بود که در سال 2016 برگزار شد و با برتری 2-1 مکزیک پایان یافت. مکزیک پیش تر هم در مقدماتی جام جهانی 2014 به مصاف نیوزلند رفت که در دو بازی رفت و برگشت موفق شد نماینده قاره اقیانوسیه را با نتیجه 9-3 شکست دهد.

ترکیب احتمالی دو تیم

آمار و اطلاعات مسابقه؛

این دو تیم تاکنون شش بار به مصاف هم رفته اند که مکزیک 5 بار پیروز شده و نیوزلند هم یک بار موفق به کسب برد شده است.

تنها برد نیوزلند در مقابل مکزیک به اولین جدال دو تیم باز می گردد که در سال 1980، نیوزلند موفق شد مکزیک را با 4 گل شکست دهد.

نیوزلند برای چهارمین در تورنمنت جام کنفدراسیون ها شرکت می کند. با این وجود در سه دوره قبلی در نه مسابقه، آن ها حتی یک برد هم نداشته اند. ۱ تساوی و ۸ باخت برای نیوزلند در سال های ۱۹۹۹، ۲۰۰۳ و ۲۰۰۹.

در شش مسابقه بین دو تیم، 24 گل به ثمر رسیده؛ میانگین 4 گل برای هر مسابقه.

کریس وود مهاجم تیم ملی نیوزلند در فصل گذشته چمپیونشیپ، با ۲۷ گل زده بهترین آمار را در رقابت های سطح دوم انگلیس داشت.

مکزیک در 14 بازی قبلی اش در تمامی مسابقات، فقط یک بار شکست خورده است. 9 برد، 4 تساوی و 1 باخت.

نیوزلند در هشت مسابقه از ده بازی اش در جام کنفدراسیون ها، گل نزده است.

مکزیک در بازی اول خود در جام کنفدراسیون از سه شوت درون چارچوب به دو گل رسید.

1878