نوستالژی/ پرسپولیس 5 – آلیمای قزاقستان صفر؛ جام باشگاه های آسیا 1375

نوستالژی/ پرسپولیس 5 – آلیمای قزاقستان صفر؛ جام باشگاه های آسیا 1375

وبسایت رسمی برنامه نود - شهریور سال 1375 پرسپولیس به عنوان نماینده فوتبال ایران در مرحله یک هشتم نهایی جام باشگاه های آسیا به مصاف آلیمای قزاقستان رفت.

به گزارش وب سایت نود، پرسپولیس در دیدار برگشت این مرحله در ورزشگاه آزادی میزبان نماینده قزاقستان بود. در دیدار رفت، آلیما با نتیجه سه بر صفر سرخپوشان را شکست داده بود و به نظر می رسید کاری چندان دشواری برای صعود به مرحله بعدی نداشته باشد.

پرسپولیس در دیدار برگشت موفق شد حریف خود را با پنج گل مغلوب کند تا 9 شهریور 1375 به عنوان یکی از روزهای ماندگار در تاریخ فوتبال این باشگاه و فوتبال ایران در اذهان باقی بماند. گل های پرسپولیس در این بازی را علی دايي دوگل، کریم باقري، افشین پيرواني، رضا ترابيان هر کدام یک گل به ثمر رساندند. ضمن اینکه کریم باقری یک ضربه پنالتی پرسپولیس را هم از دست داد. در تصویر ترکیب تیم پرسپولیس برای این بازی را مشاهده می کنید. مسعود عنایت داور چهارم این بازی در تصویر مشخص است.

ایستاده از راست: مجتبی محرمی، احمدرضا عابدزاده، علی دایی، کریم باقری، افشین پیروانی، بهروز رهبری فر، داوود محبوب، مهرداد میناوند، نعیم سعداوی، ادموند بزیک، مهدی مهدوی کیا

2081