آلمان 3-2 استرالیا؛ پیروزی نزدیک ژرمن ها مقابل نماینده آسیا

آلمان 3-2 استرالیا؛ پیروزی نزدیک ژرمن ها مقابل نماینده آسیا

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم ملی آلمان در اولین بازی خود در جام کنفدراسیون ها موفق شد از سد استرالیا عبور کند.

به گزارش وبسایت نود، در آخرین بازی از دور اول رقابت های جام کنفدراسیون ها تیم های ملی آلمان و استرالیا در ورزشگاه شهر سوچی به مصاف هم رفتند و در پایان قهرمان جهان با نتیجه 3-2 قهرمان آسیا را شکست داد.

بازی در نیمه اول با برتری ژرمن ها همراه بود و خیلی زود دروازه استرالیا باز شد. دقیقه 5 لارس اشتیندل موفق شد اولین گل ملی خود برای آلمان را به ثمر برساند. در ادامه تیم ملی آلمان چندین بار صاحب موقعیت های گلزنی شد اما بی دقتی ساندرو واگنر مانع از به ثمر رسیدن گل های بعدی شد. 5 دقیقه پایانی نیمه اول دو گل داشت که سهم هر تیم یک گل و نیمه اول با نتیجه 2-1 خاتمه یافت.

نیمه دوم را آلمان بهتر آغاز کرد و در همان ابتدا به گل سوم رسید. دقایقی بعد استرالیا توانست فاصله را به حداقل برساند. پس از زدن گل دوم توسط استرالیا بازی آرام تر دنبال شد و دو تیم تا پایان بازی موفق به خلق موقعیت های اندکی شدند. در این فاصله جدی ترین حمله تیم آلمان روی حرکت تیمو ورنر به دست آمد که ضربه او به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد.

شرح گل ها

دقیقه 5 (لارس اشتیندل): نفوذ برانت از سمت راست با پاس به بیرون او به درون محوطه جریمه همراه شد و اشتیندل به راحتی گل اول بازی را به ثمر رساند.

دقیقه 41 (روگیچ): شوت مهاجم استرالیا از پشت محوطه جریمه پس از برخورد به موستافی مجددا به خود او رسید و ضربه دوم او با اشتباه لنو تبدیل به گل مساوی شد.

دقیقه 45 (یولین دراکسلر): مدافعین استرالیا درون محوطه روی گورتسکا مرتکب خطای پنالتی شدند و کاپیتان ژرمن ها به راحتی گل دوم را به ثمر رساند.

دقیقه 48 (لئون گورتسکا): پاس عمقی کیمیش درون محوطه به گورتسکا رسید و او از مقابل دروازه با ضربه ای محکم گل سوم تیم ملی آلمان را به ثمر رساند.

دقیقه 58 (تومی یوریج): ضربه بازیکنان استرالیا از پشت محوطه پس از برخورد به یورویچ در دستان لنو قرار گرفت اما دروازه بان آلمان مجددا دچار اشتباه شد و پس از خروج از دستانش یوریچ به راحتی دروازه خالی را گشود.

 ترکیب دو تیم

7899