مدیر اجرایی میلان: دوناروما و رایولا به ما ۱۰۰ میلیون ضرر زدند

مدیر اجرایی میلان: دوناروما و رایولا به ما ۱۰۰ میلیون ضرر زدند

وبسایت رسمی برنامه نود - مدیر اجرایی میلان اذعان کرده دروازه بان جوان این تیم و ایجنتش ضرری ۱۰۰ میلیونی به این تیم زدند.

به گزارش وبسایت نود، مارکو فاسونه در جدیدترین مصاحبه خود ضمن رد ادعاهای مینو رایلا مبنی بر اینکه میلان محیطی خصمانه برای دوناروما درست کرده و این دروازه بان ۱۸ ساله را تهدید کرده گفته این باشگاه در صورت تغییر نظر دوناروما با آغوشی باز از او استقبال می کند. 

فاسونه در مورد حواشی ایجاد شده پس از تصمیم دوناروما برای سر باز زدن از تمدید قرارداد به نشریه کوریره دلا سرا گفته:

کسی نمی تواند حق افراد برای تصمیم گیری را زیر سوال ببرد اما گرفتن تصمیمی قانونی یک بحث است و عمل کردن براساس اخلاق حرفه ای یک بحث دیگر است. تلخی ماجرای دوناروما به خاطر رفتار ناراحت کننده طرف مقابل است. آن ها می توانستند بدون ضربه زدن به باشگاه تصمیم به جدایی بگیرند. دوناروما و رایولا حدود ۱۰۰ میلیون یورو به میلان ضرر زدند. 

اگر دوناروما در ۱۸ سالگی اینقدر ارزش دارد، به خاطر سرمایه گذاری میلان است. تنها کافی بود او می گفت قصد ماندن ندارد تا ما قراردادش را با بند فسخی منطقی تمدید می کردیم. الان رئال مادرید پولی که باید به میلان می داد را به ایجنت دوناروما می دهد. حداقل این پول می توانست خرج فوتبال ایتالیا شود. 

دوناروما در تمامی تماس های مستقیم و غیرمستقیم می گفت که قصد ماندن دارد. نظر او تا دو روز پیش از جلسه پایانی با رایولا اینگونه بود. رایولا از طرف دیگر همیشه می گفت آماده مذاکره نیست. ما نمی خواهیم شاهد رفتارهای تندی که از سوی عده ای از هواداران سر می زند باشیم. 

به عنوان یک باشگاه نمی دانم دیگر برای دوناروما و خانواده اش چه کاری باید می کردیم. اگر دوناروما تصمیمش را عوض کند، میلان با آغوشی باز از او استقبال می کند و هواداران هم در نهایت این موضوع را فراموش می کنند. جیانلوئیجی توسط ما تهدید نشده است. ما تنها گفتیم او در این تابستان فروشی نیست و مونتلا هفته به هفته در مورد حضورش در ترکیب تصمیم خواهد گرفت. البته نمی توانیم ریسک کنیم و باید دروازه بان جدیدی به خدمت بگیریم. 

۲۰۳۱