کامرون ۰ - ۲ شیلی؛ پیروزی قاطع لاروخا در اولین گام

کامرون ۰ - ۲ شیلی؛ پیروزی قاطع لاروخا در اولین گام

وبسایت رسمی برنامه نود - قهرمان قاره آمریکای جنوبی کار خود در جام کنفدراسیون ها را با پیروزی مقابل کامرون آغاز کرد.

به گزارش وبسایت نود، تیم های شیلی و کامرون از دور اول مرحله گروهی جام کنفدراسیون ها در گروه دوم رقابت ها از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف یکدیگر رفتند. 

لحظات حساس بازی

دقیقه ۳۴: مهاجم کامرون روی پاس اشتباه بازیکن شیلی در موقعیت خوبی صاحب توپ شد اما ضربه اش با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت. 

دقیقه ۴۰: وارگاس روی کار خوب تیمی بازیکنان شیلی در موقعیت مناسبی قرار گرفت اما ضربه اش را با بی دقتی به بالای دروازه زد. 

دقیقه ۴۵: شیلی در آخرین لحظات نیمه اول روی همکاری دیدنی ویدال و وارگاس توانست دروازه کامرون را باز کند اما داور بازی با کمک داور ویدیویی و در تصمیمی جنجالی این گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد که با واکنش تند بازیکنان شیلی مواجه شد.

دقیقه ۵۸: سرمربی شیلی تصمیم به بازی آوردن الکسیس سانچز که به دلیل مصدومیت جزئی روی نیمکت نشسته بود گرفت. 

دقیقه ۷۲: توپ روی کرنر ارسالی در دهانه دروازه به مدافع شیلی که جلو کشیده بود رسید اما این بازیکن در عین ناباوری نتوانست دروازه حریف را باز کند. 

دقیقه ۸۱: شیلی که تیم برتر میدان در این بازی بود سرانجام توانست به گل برسد. ویدال روی سانتر زیبای سانچز موفق شد با ضربه سر دروازه کامرون را باز کند.  

دقیقه ۹۲:  سانچز روی یک حرکت خوب فردی وارد محوطه جریمه شد اما توپ را از دست داد. وارگاس روی غفلت مدافعان کامرون صاحب توپ شد و دروازه را باز کرد. داور برای اطمینان صحنه گل را توسط داور ویدیویی بازبینی کرد اما در نهایت این گل مورد قبول واقع شد.

ویدیو خلاصه بازی را می توانید اینجا مشاهده و یا دانلود کنید

۲۰۳۱