پرتغال 2 - 2 مکزیک؛ تساوی یاران رونالدو در گام نخست

پرتغال 2 - 2 مکزیک؛ تساوی یاران رونالدو در گام نخست

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم ملی پرتغال در اولین بازی خود در جام کنفدراسیون ها مقابل مکزیک به تساوی 2-2 رضایت داد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، در حالیکه این بازی تحت الشعاع حاشیه های اخیر به وجود آمده برای کریستیانو رونالدو و درخواست جدایی او از رئال مادرید قرار گرفته بود، در نهایت با تساوی 2-2 به پایان رسید تا قهرمان اروپا در واپسین لحظات هر دو نیمه، پیروزی را از دست بدهد.

دقیقه '20: توپ سرگردان روی هوا در پشت محوطه مکزیک، با کنترل بازیکن پرتغال روی پای چپ رونالدو فرود آمد تا شوت تماشایی این بازیکن به تیر افقی برخورد کرده و به زمین برگردد؛ در برگشت شوت گومز با سر په په برخورد کرد و درون دروازه قرار گرفت، اما پس از لحظاتی که بازیکنان پرتغال به خوشحالی مشغول بودند، داور بازی با استفاده از تصاویر ویدئویی، گل را مردود اعلام کرد.

دقیقه '34 (1-0)(ریکاردو کوارشما): اولین گل تاریخ پرتغال در جام کنفدراسیون ها به ثمر رسید؛ حرکت رونالدو از سمت چپ محوطه، با چرخش و پاس فوق العاده او به سمت دیگر محوطه همراه شد که کوارشما در موقعیت تک به تک بعد از یک سر توپ عالی، دروازه بان را جا گذاشته و به راحتی دروازه را باز کرد.

دقیقه '42 (1-1)(چیچاریتو): مکزیک در همین نیمه اول به گل تساوی دست یافت؛ سانتر ولا از سمت راست با ضربه سر شیرجه ای و محکم چیچاریتو درون دروازه پاتریسیو قرار گرفت.

دقیقه '57: جیووانی دوس سانتوس به عنوان اولین تعویض مکزیک جانشین کارلوس ولا شد و در تیم پرتغال هم دو تعویض همزمان صورت گرفت؛ گلسون مارتینز به جای نانی و آدرین سیلوا به جای موتینیو وارد میدان شدند.

دقیقه '80: شوت محکم کوارشما با روی پای راست از پشت محوطه به راحتی در اختیار اوچوا قرار گرفت.

دقیقه '82: آندره سیلوا، بازیکن جدید تیم میلان هم به جای کوارشما وارد میدان شد تا پرتغال آخرین تعویض خود را هم انجام دهد.

دقیقه '84: ارسال توپ از سمت چپ با ضربه سر عالی آندره سیلوا همراه شد که اوچوا به شکلی فوق العاده توپ را از گوشه دروازه بیرون کشید و مانع از گلزنی این بازیکن شد.

دقیقه '86 (2-1)(سدریک سوارس): بالاخره پرتغال روی اشتباه مکرر هررا به گل دوم دست یافت؛ ارسال زمینی مارتینز از سمت راست ابتدا به پای هررا برخورد کرد و مقابل پای سدریک قرار گرفت تا شوت این بازیکن با برخورد مجدد به پای هررا، کمانه کرده و از روی دستان اوچوا وارد دروازه شود.

دقیقه '89: روی ضد حمله ای که با پاس عالی رونالدو آغاز شد، آندره سیلوا از سمت چپ توپ را به داخل محوطه پاس داد تا گلسون مارتینز پس از کنترل توپ و چرخش، با ضربه ای زمینی و خطرناک توپ را از کنار دروازه به بیرون بفرستد.

دقیقه '1+90 (2-2)(هکتور مورنو): باز هم مکزیک در واپسین لحظات نیمه به گل رسید تا بازی با تساوی به پایان برسد؛ ارسال کرنر جاناتان از سمت چپ با ضربه سر مورنو به تیر عمودی برخورد کرد و درون دروازه قرار گرفت.

به این ترتیب بازی با تقسیم امتیازات به پایان رسید تا در پایان هفته اول، روسیه با 3 امتیاز در صدر جدول گروه A قرار بگیرد.

ترکیب دو تیم و آمار بازی:

1771