گابیگل: در حال حاضر می خواهم در اینتر بمانم

گابیگل: در حال حاضر می خواهم در اینتر بمانم

وبسایت رسمی برنامه نود - گابریل باربوسا که مورد توجه لاس پالماس قرار گرفته بود اعلام کرد فعلا در اینتر خواهد ماند.

به گزارش وبسایت نود، مهاجم برزیلی آگوست گذشته در میان هواداران پر شور اینتر به این باشگاه پیوست و قراردادی 5 ساله به ارزش 29.5 میلیون یورو را با این باشگاه به امضا رساند. با این وجود این بازیکن برزیلی هرگز در نراتزوری موفق نبود و حتی یک بار هم در ترکیب ابتدایی اینتر به میدان نرفت و در طول 9 دیداری که به صورت بازیکن تعویضی به میدان آمد تنها یک بار موفق به گلزنی شد. همچنین این بازیکن ماه گذشته به خاطر شروع نه چندان خوبی که در اینتر داشت از هم تیمی ها و هواداران اینتر عذرخواهی کرده بود. با این وجود باشگاه لاس پالماس در نظر داشت تا این بازیکن را به خدمت بگیرد اما گابیگل اعلام کرد می خواهد در اینتر بماند و شرایط فصل گذشته خودش را بهبود ببخشد. او در این خصوص در مصاحبه با Globosporte گفت:

در حال حاضر می خواهم در اینتر بمانم. اینجا خوشحالم هرچند که اگر به میدان نروم مشخصا ناراحت خواهم شد. دوست دارم بازی کنم و امیدوارم بتوانم به زودی تصمیم درستی بگیرم. اما در حال حاضر باید بگویم می خواهم در اینتر بمانم. فصل اولی که در اینتر حضور داشتم بسیار سخت بود اما امیدوارم بتوانم توانایی هایم را نشان بدهم. چیزهای زیادی یاد گرفته ام و احساس می کنم آدم جدیدی هستم. آن شروعی که انتظار داشتم را ارائه ندادم با این وجود به سختی تلاش می کنم. یاد گرفته ام که فوتبال ایتالیا به چه شکلی است و این فوتبال تفاوت زیادی با فوتبال برزیل دارد با این وجود تلاش خواهم کرد خودم را با اینجا هماهنگ کنم و شرایطم را بهبود ببخشم. هنوز فرصت هست تا در آینده تصمیم بگیرم.

اینتر که اسپالتی را به عنوان مربی خود معرفی کرده است هنوز هیچ بازیکنی را به خدمت نگرفته است و تنها صحبت هایی مبنی بر علاقه این تیم به وینگر فیورنتینا برناردسکی به گوش می رسد.

1899