روسیه به ایران می‌آید یا به هند می‌رود؟

روسیه به ایران می‌آید یا به هند می‌رود؟

در پی صعود به جام جهانی 2018 مسئولان فدراسیون فوتبال در اولین گام برای تدارک بازی های دوستانه خبر از رویارویی با روسیه در مهرماه دادند.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار با میزبان جام جهانی 2018 که در حال حاضر در جام کنفدراسیون ها نیز حضور دارد یک وعده بسیار خوب به طرفداران تیم ملی بود تا این بار امیدوارتر از هر سال در انتظار بازی با تیم های سرشناس و بزرگ در آستانه حضور در بزرگ ترین تورنمنت فوتبالی دنیا باشند.

روسیه که به عنوان میزبان جام جهانی در مرحله مقدماتی این رقابت ها حضور نداشت در تمام تاریخ های در نظر گرفته شده برای انتخابی جام جهانی اقدام به بازی دوستانه کرد که یکی از این تاریخ 18 مهرماه در فیفادی در نظر گرفته شده بود جایی که ایران مدعی شد با روس ها برای یک جدال تدارکاتی به توافق رسیده است اما در گیر و دار همین خبر فدراسیون فوتبال روسیه خبر از حضور هم زمان در تورنمنت هند را در اختیار رسانه ها قرار داد.

هند در صدد است در دو فیفادی مهرماه تورنمنت چهارجانبه ای با حضور کشورهای سرشناس برگزار کند که گویا یکی از این تیم ها روسیه خواهد بود از همین رو در صورت موافقت روس ها با سفر به هند عملا بازی با ایران که هنوز در تقویم فیفا نیز گنجانده نشده منتفی خواهد شد تا دوباره همان قصه تکراری فوتبال ملی ایران را شاهد باشیم.