گزارش تایمز؛ منچستریونایتد در فکر بازگرداندن کریستیانو رونالدو

گزارش تایمز؛ منچستریونایتد در فکر بازگرداندن کریستیانو رونالدو

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستریونایتد در نظر دارد پرونده بازگشت رونالدو را بررسی کند.

به گزارش وبسایت نود، تایمز در گزارشی اختصاصی مدعی شده است منچستریونایتد شرایط را برای بازگرداندن فوق ستاره پرتغالی به الدترافورد بررسی می کند. کریس رونالدو ستاره ارزشمند باشگاه رئال مادرید اخیراً طی تصمیمی اعلام کرده قصد دارد مادرید را ترک کند، این در حالی است که برخی معتقدند این تصمیم عجولانه به خاطر مسائل مربوط به محکومیت مالی رونالدو است ولی برخی دیگر هم اعتقاد دارند رونالدو از قبل هم در مادرید به مشکل برخورده است.

منچستریونایتد هم بعد از جدایی زلاتان، به دنبال جذب یک مهاجم درجه یک بوده و گزینه هایی همچون لوکاکو، بلوتی و موراتا به این تیم لینک شده اند، حالا به نظر می رسد سران شیاطین سرخ با دریافت نشانه های مثبت از سوی رونالدو، تصور می کنند می توانند برای بازخرید ستاره سابق خود تلاش کنند.

البته یونایتد تنها تیمی نیست که خواهان رونالدو است، پاریسن ژرمن هم مایل به خرید کریس رونالدو است و البته باشگاه هایی در چین هم هستند که با پیشنهادهای هنگفت خواهان خرید این ستاره پرتغالی هستند ولی بعید به نظر می رسد که رونالدو بخواهد اروپا را ترک کند.

رونالدو که بابت قضایای محکومیت مالی و رفتاری که با وی در اسپانیا صورت گرفته، بسیار ناراحت شده است، خشم و دلخوری خود را بابت این موضوع در کنار دوستان نزدیکش ابراز کرده است و به مدیر برنامه اش اعلام کرده به دنبال باشگاهی جدید باشد. این در حالی است که ژرژ مندز مدیر برنامه رونالدو رابطه خوبی با وودوارد مدیر اجرایی یونایتد دارد و سران شیاطین سرخ به دنبال بهره برداری از این شرایط هستند.

رونالدو در سال 2009 با مبلغ 80 میلیون پوند یونایتد را ترک کرد و در هشت فصل برای رئال مادرید 407 گل به ثمر رساند.

1878