پیش بازی پرتغال - مکزیک؛ نخستین رونمایی از رونالدو پس از زمزمه های جدایی

پیش بازی پرتغال - مکزیک؛ نخستین رونمایی از رونالدو پس از زمزمه های جدایی

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم های ملی فوتبال پرتغال و مکزیک در نخستین بازی خود از جام کنفدراسیون ها به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش وبسایت نود، تیم های ملی فوتبال پرتغال و مکزیک در نخستین بازی خود از گروه اول جام کنفدراسیون های 2017 در ورزشگاه کازان آرنا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این مسابقه ساعت 19.30 یکشنبه 28 خرداد 1396 در شهر کازان روسیه برگزار می شود. پرتغال به عنوان قهرمان یورو 2016 و مکزیک به عنوان قهرمان جام طلایی (کونکاکاف) 2017 جواز حضور در این تورنمنت را به دست آورده اند. در این گروه دو تیم روسیه و نیوزیلند نیز حضور داشته که نتیجه تقابل آنها در مسابقه افتتاحیه با برتری 2-0 روس ها به پایان رسید. دو تیم از هر گروه به مرحله بعدی جام کنفدراسیون ها صعود خواهد کرد.

نکات آماری بازی:

آخرین رویارویی تیم های پرتغال و مکزیک یک بازی تدارکاتی پیش از جام جهانی 2014 بود که پرتغالی ها با تک گل دقیقه 90 برونو آلوش، موفق به شکست مکزیک در خاک آمریکا شدند.

پرتغال طی 13 بازی اخیر، فقط در 2 بازی نتوانسته پیروز شود و جالب این که در این 13 بازی، آمار عجیب 9 کلین شیت در کارنامه پرتغالی ها ثبت شده است.

مکزیک نیز طی 36 بازی اخیر، فقط 2 بار شکست خورده و یاران فرناندو سانتوس کار دشواری را مقابل آزتک ها در پیش دارند.

تیم ملی پرتغال در دو بازی گذشته مقابل قبرس (دوستانه) و لتونی (مقدماتی جام جهانی 2018) به ترتیب با نتایج 4-0 و 3-0 به پیروزی رسیده است.

مکزیک طی دو بازی اخیر خود در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018، ابتدا با 3 گل از سد هندوراس گذشت و سپس در مکزیکو سیتی مقابل آمریکا با نتیجه 1-1 متوقف شد. همچنین شاگردان خوان کارلوس اوسوریو در یک مسابقه دوستانه به مصاف ایرلند رفته و با نتیجه 3-1 به پیروزی دست یافتند.

آخرین وضعیت بازیکن های دو تیم:

پرتغال: فرناندو سانتوس گزینه های متعددی برای خط هافبک داشته و برای انتخاب بازیکن در این ناحیه از زمین، از وجود چهره هایی مانند ژوائو موتینیو، ویلیام کاروالیو، آدرین سیلوا و آندره گومز بهره مند است. این روزها حواشی زیادی پیرامون خبر احتمال جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید به وجود آمده و حتی دامنه این حواشی به اردوی تیم ملی پرتغال نیز رسوخ کرده است. رونالدو پس از طرح اتهام فرار مالیاتی از سوی دادستانی مادرید، تحت تعقیب قانونی قرار گرفته و قصد جدایی از رئال مادرید را دارد. حال باید دید که آیا این مسائل از لحاظ روحی بر روی رونالدو تأثیر منفی خواهد گذاشت یا خیر؟ در صورت عدم آمادگی وی، پرتغال کار بسیار دشواری را در این تورنمنت خواهد داشت. به نظر می رسد که برناردو سیلوا، ریکاردو کوارشما، جلسون مارتینز، آندره گومز و دانیلو پریرا در ترکیب اصلی پرتغال قرار بگیرند. خط حمله پرتغال با کریستیانو رونالدو و احتمالاً آندره سیلوا بسیار مخوف خواهد بود.

مکزیک: خوان کارلوس اوسوریو سرمربی آزتک ها معمولاً از سیستم های تاکتیکی متنوعی در بازی های مختلف استفاده می کند. هنوز نمی توان با قاطعیت، نحوه چیدمان وی برای دیدار با پرتغال را حدس زد. رقابت جالبی بین نستور آروخو و دیگو رِیِس برای حضور در قلب خط دفاعی «ال تری» وجود دارد و یکی از این دو مدافع باید در کنار هکتور مورنو خرید جدید رم قرار بگیرد. ستاره هایی همچون گیِرمو اوچوا، کارلوس سالسدو، کارلوس ولا، هکتور هررا و چیچاریتو از شانس زیادی برای حضور در ترکیب اصلی مکزیک برخوردار هستند.

ترکیب احتمالی دو تیم:

پیش بینی نتیجه بازی:

4464