گواردیولا: اگر کرویف مسی را در اختیار داشت در همه رقابت ها به قهرمانی می رسید

گواردیولا: اگر کرویف مسی را در اختیار داشت در همه رقابت ها به قهرمانی می رسید

وبسایت رسمی برنامه نود - پپ گواردیولا که بارها از یوهان کرویف فقید تمجید کرده است اعلام کرد اگر او در رختکن با مسی ملاقات می کرد احتمالا با او اختلاف پیدا می کرد.

به گزارش وبسایت نود، اعجوبه آرژانتینی بارسلونا تحت هدایت گواردیولا به همراه بارسلونا 14 قهرمانی کسب کرد با این وجود گواردیولا اعتقاد دارد احتمالا اگر کرویف مربیگری مسی را بر عهده داشت با او به مشکل می خورد. گواردیولا در حاشیه مراسم I Acto de Homenaje Amigos de Johan در این خصوص گفت:

قطعا آن ها تفاوت هایی با هم دارند اما هر دوی آن ها بسیار با هوش هستند و پس از اینکه عقاید یکدیگر را بررسی می کردند با یکدیگر به توافق می رسیدند. قطعا با توانایی هایی که یوهان به عنوان مربی داشت و با حضور بازیکنی مثل مسی در تیمی که او هدایت می کرد، آن ها در همه رقابت ها به قهرمانی می رسیدند.

گواردیولا همچنین اعلام کرد در برخی مواقع سعی می کند برای باز کردن گره بازی از سیستم و طرز تفکر کرویف تقلید کند:

وقتی با بازیکن، رسانه ها و یا تاکتیک هایم مشکلی دارم فکر می کنم اگر یوهان حضور داشت چگونه این مشکلات را حل می کرد. غیر ممکن است که بتوان رفتار او را حدس زد اما دوست دارم که رفتار و تفکری شبیه به او داشته باشم چرا که او تنها کسی بود که می توانست اینچنین مشکلات را حل کند.

1899