گزارش ویژه؛ برنامه کدام یکی از مدعیان جزیره در پایان فصل سخت تر است؟

گزارش ویژه؛ برنامه کدام یکی از مدعیان جزیره در پایان فصل سخت تر است؟

وبسایت رسمی برنامه نود - برنامه فصل 2017-2018 لیگ برتر اعلام شد.

به گزارش وبسایت نود، برنامه فصل 2017-2018 لیگ برتر انگلیس چهارشنبه اعلام شد و اسکای اسپورت در گزارشی به مقایسه برنامه تیم های مدعی در شش هفته پایانی فصل پرداخته است. برنامه شش تیم برتر فصل گذشته لیگ برتر، در شش هفته پایانی فصل مورد مقایسه قرار گرفته است. رتبه تیم ها بر اساس رتبه فصل 2016-2017 لحاظ شده است و نیوکاسل، برایتون و هادرزفیلد که به تازگی به لیگ برتر صعود کرده اند، رتبه های فرضی 18، 19 و 20 را به خود اختصاص داده اند.

برنامه شش هفته پایانی آرسنال

ساوتهمپتون (خانه)، نیوکاسل (خارج از خانه)، وستهم (خانه)، منچستریونایتد (خارج از خانه)، برنلی (خانه)، هادرزفیلد (خارج از خانه)

میانگین رتبه تیم ها: 13.2

از نظر رتبه در فصل گذشته، آرسنال بهترین برنامه را در شش هفته پایانی در میان شش تیم مدعی لیگ برتر دارد. شاید سخت ترین بازی توپچی ها در شش هفته پایانی جدال با یونایتد در 28 آپریل باشد. اما در مجموع برنامه آرسنال در شش هفته پایانی مناسب است، خصوصاً اگر تیم ونگر به مراحل پایانی لیگ اروپا راه یابد. توپچی ها در شش بازی پایانی فصل در مقابل دو تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر به میدان خواهند رفت: نیوکاسل و هادرزفیلد.

برنامه شش هفته پایانی چلسی

وستهم (خانه)، ساوتهمپتون (خارج از خانه)، هادرزفیلد (خانه)، سوانزی (خارج از خانه)، لیورپول (خانه)، نیوکاسل (خارج از خانه)

میانگین رتبه تیم ها: 12.7

چلسی هم مانند آرسنال کار سختی در شش هفته پایانی ندارد، آن ها سه بازی مشترک با آرسنال دارند و همچون توپچی ها فقط یک جدال سخت در شش هفته پایانی دارند: مسابقه مقابل لیورپول در هفته سی و هفتم لیگ برتر، البته چلسی در این بازی میزبان است. مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر، در شش هفته پایانی با دو تیم تازه صعود کرده لیگ برتر بازی خواهد کرد. تیم کونته در هفته پایانی لیگ در سنت جیمز پارک به مصاف نیوکاسل خواهد رفت.

برنامه شش هفته پایانی تاتنهام

استوک (خارج از خانه)، منچسترسیتی (خانه)، برایتون (خارج از خانه)، واتفورد (خانه)، وست برومویچ (خارج از خانه)، لسترسیتی (خانه)

میانگین رتبه تیم ها: 12.3 

نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر همچون دو تیم لندنی مدعی لیگ برتر، کار خیلی سختی در شش هفته پایانی ندارد. تیم پوچتینو در شش هفته پایانی، 14 آپریل مقابل منچسترسیتی قرار خواهد گرفت. بقیه بازی ها، از نظر جدولی، مسابقه های سختی برای اسپرز محسوب نمی شوند. آن ها در این شش هفته با یک تیم تازه لیگ برتری شده، دیدار خواهند کرد و در هفته آخر در خانه مقابل لسترسیتی قرار می گیرند.

برنامه شش هفته پایانی منچستریونایتد

منچسترسیتی (خارج از خانه)، وست برومویچ (خانه)، بورنموث (خارج از خانه)، آرسنال (خانه)، برایتون (خارج از خانه)، واتفورد (خانه)

میانگین رتبه تیم ها: 10.5

منچستریونایتد در شش هفته پایانی دو جدال سخت را دارد، مسابقه مقابل منچسترسیتی در اتحاد، و سپس دیدار خانگی با آرسنال در هفته سی و ششم، در عین حال، دیگر بازی های تیم مورینیو خیلی سخت به نظر نمی رسند. یونایتد در هفته پایانی لیگ هم در خانه پذیرای واتفورد است و پیش از آن نیز در خانه‌ی برایتون تازه وارد به میدان می رود.

برنامه شش هفته پایانی منچسترسیتی

منچستریونایتد (خانه)، تاتنهام (خارج از خانه)، سوانزی (خانه)، وستهم (خارج از خانه)، هادرزفیلد (خانه)، ساوتهمپتون (خارج از خانه)

میانگین رتبه تیم ها: 10.3

از نظر رتبه تیم ها در فصل گذشته لیگ برتر، منچسترسیتی در بین شش تیم مدعی جزیره، دومین برنامه سخت را در شش هفته پایانی فصل 2017-2018 تجربه خواهد کرد. آن ها در هفته سی و سوم و سی و چهارم دو بازی سخت مقابل منچستر یونایتد و تاتنهام دارند. در ادامه هم باید در خانه‌ی وستهم و ساوتهمپتون به میدان بروند که بازی های آسانی جلوه نمی کند. سیتی فصل را در سنت مری با بازی مقابل ساوتهمپتون به پایان می رساند.

برنامه شش هفته پایانی لیورپول

اورتون (خارج از خانه)، بورنموث (خانه)، وست برومویچ (خارج از خانه)، استوک سیتی (خانه)، چلسی (خارج از خانه)،  برایتون (خانه)

میانگین رتبه تیم ها: 9.8

از نظر رتبه تیم ها در فصل گذشته لیگ برتر، لیورپول سخت ترین برنامه را در بین شش تیم مدعی لیگ برتر در شش هفته پایانی فصل آینده دارد. علاوه بر دربی مرسی ساید، لیورپول باید در مقابل مدافع عنوان قهرمانی هم به میدان برود و بازی های سختی با استوک سیتی و وست برومویچ هم پیش رو خواهد داشت. البته تیم کلوپ فصل را با بازی در خانه مقابل تیم تازه صعود کرده برایتون به پایان خواهد رساند.

به نظر شما کار کدام یک از مدعیان قهرمانی جزیره در شش هفته پایانی لیگ برتر سخت تر از سایرین است و کدام تیم از شانس بیشتری برای قهرمانی برخوردار است؟

1878