اسپالتی: می خواهم اینتر را به دوران اوج برگردانم؛ اینتر من جذاب و هجومی خواهد بود

اسپالتی: می خواهم اینتر را به دوران اوج برگردانم؛ اینتر من جذاب و هجومی خواهد بود

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی جدید اینتر اذعان کرده می خواهد این تیم را به روزهای خوبش بازگرداند. 

به گزارش وبسایت نود، لوچیانو اسپالتی که اخیرا به عنوان سرمربی جدید اینتر ایتالیا انتخاب شد در نخستین نشست خبری خودش عنوان کرده در فصل بعد از سیستم ۱-۳-۲-۴ استفاده خواهد کرد. 

اسپالتی در نشست معارفه خودش به نقل از Football Italia به خبرنگاران گفت:

از بازیکنانم می خواهم که به من اعتماد داشته باشند. من همیشه از آن ها حمایت خواهم کرد. قبول هدایت اینتر چالش هیجان انگیزی است و پس از جدایی از رم این شگفت انگیزترین اتفاقی است که می توانست برای من رخ دهد. فکر می کنم می توانیم به دستاوردهای بزرگی برسیم و برای همین پیشنهاد اینتر را قبول کردم. 

چرا به اینتر آمدم؟ اینجا هستم چون می خواهم اینتر را به دوران اوجش بازگردانم. اینتر باید با هویت مشخصی بازی کند و هوادارانش را هیجان زده کند. خیلی مهم است که به پیراهن تیم تان احترام بگذارید و افتخار کنید. می خواهم همه بازیکنان مثل من چنین احساسی داشته باشند. بدون چنین حسی نمی توانید نتیجه بگیرید. بازیکنان باید بدانند که اینتر مهم است. ما باید پاسخ محبت هواداران را بدهیم. 

با توجه به بازیکنانی که داریم با سیستم ۱-۳-۲-۴ می توانیم بهترین استفاده را از توانایی های آن ها بکنیم. این سیستم به بازیکنان هجومی ما کمک خواهد کرد. برای پیروزی در بازی ها باید هجومی بازی کنیم و گل های زیادی بثمر برسانیم. البته که به تعادل هم نیاز داریم. 

از الان فکر کردن به رتبه در لیگ خطرناک است. چون در این صورت اگر در برهه ای نتیجه نگیریم دچار نگرانی می شویم و فکر می کنیم هیچ نکته خوبی وجود ندارد. باید دقت کنیم. تعداد امتیاز اینتر در فصل گذشته سری آ نشان می دهد که چیزی باید تغییر کند. مهم است که شرایط را تغییر دهیم.

از همینجا قهرمانی تیم جوانان اینتر در فصل گذشته را تبریک می گویم. امیدوارم به تلاش شان ادامه دهند و پیشرفت کنند. من و دستیارانم وضعیت بازیکنان این تیم را زیر نظر خواهیم گرفت. ما باید حواس مان به این تیم باشد. 

۲۰۳۱